MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het week-album spel

zoeken in:
lambf
Tijd voor een nieuw Muziek-spel. Om een bepaalde tijd wordt er een album uitgekozen om op te stemmen en een bericht achter te laten wat je ervan vond. Je schrijft je (op deze pagina) in en dan is het de bedoeling dat je de volgende plaat die aan bod komt te gaan stemmen. Iedereen mag een album plaatsen als de week voorbij is.

Regels:
1. Als je meedoet moet je stemmen en een berichtje achterlaten.
2. Als je meedoet mag je geen berichten van anderen lezen voordat je hebt gestemd.
3. Een album mag maximaal 20 stemmen hebben als het wordt geplaatst.
4. Het album moet op MusicMeter staan.
5. Maximaal 1 album per week.

Mischien is het wel handig om een ruim limiet, zeg maar een week (dus over 168 uur) per album te nemen, zodat je genoeg tijd hebt om naar het album te luisteren.

Omdat, als dit topic start, nog geen album is en nog niemand is ingeschreven, mag er over 2 dagen (over 48 uur) het eerste album worden ingegooid.

Als je niet meer mee zou willen doen, zeg het dan voor de duidelijkheid.

Ingeschreven: lambf (het handigste is dit lijstje te kopieëren als je je inschrijft)

En nu hopen dat dit topic een beetje gaat lopen

Ingeschreven:
- lambf
- AGE-411

Weet niet echt wat de bedoeling is maar zal dat wel rap ondervinden. Niet?

Raekwon the chef
Ingeschreven:
- lambf
- AGE-411
- Raekwon the chef

lambf
Omdat er 2 dagen zijn verschenen, gooi ik een album in:

Earth - Hibernaculum

Regels:
2. Als je meedoet mag je geen berichten van anderen lezen voordat je hebt gestemd.

De bedoeling is dus dat je de plaat gaat beluisteren, etemmen, en er een berichtje achter te laten. Duidelijk genoeg?

Jammer dat er zo weinig animo is

lambf schreef:
Omdat er 2 dagen zijn verschenen, gooi ik een album in:

Earth - Hibernaculum

Regels:

De bedoeling is dus dat je de plaat gaat beluisteren, etemmen, en er een berichtje achter te laten. Duidelijk genoeg?

Jammer dat er zo weinig animo is

Hoelang krijgen we de tijd?
(*drukt "start" op cronometer in en opent vliegesvlug limewire).

3 dagen ?
Moet mogelijk zijn in de periode van limewire, kazzaa, bearshare, napstar en anderen. (als je het album echt beregoed vind kan je nog steeds kopen).

lambf
AGE-411 schreef:
(quote)

Hoelang krijgen we de tijd?
(*drukt "start" op cronometer in en opent vliegesvlug limewire).

Mischien is het wel handig om een ruim limiet, zeg maar een week (dus over 168 uur) per album te nemen, zodat je genoeg tijd hebt om naar het album te luisteren.

Laten we maaar zeggen een week ofzo, als je het ermee eens bent
[/quote]

Raekwon the chef
ik kan het album nergens vinden, ook limewire vind geen enkel nummer

lambf
Regel drie word verandert in: Het album moet tussen de 10 en 50 stemmen zitten, hopelijk worden zo de albums wat makkelijker te vinden .

Limeware is niet zo'n goed programma, ik zou hiervoor SoulSeek gebruiken, daar vind je makkelijker hele albums mee.

O en natuurlijk moet er nu wwel een nieuw album komen I.V.M stemmen. Gooien jullie er maar een album in .

Zal me ook ff inschrijven, ziet er een leuk initiatief uit

Ingeschreven:
- lambf
- AGE-411
- Raekwon the chef
- Facedown

Raekwon the chef
Ik heb wel een voorstel:

In Flames - Whoracle

zeg het maar of jullie het geschikt vinden

lambf
Ja hoor, vind ik goed .

Gast
geplaatst: vandaag om 04:30 uur

geplaatst: vandaag om 04:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.