Muziek / Muziekgames / Disco KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2014, 15:56 uur
16. Hugh Masekela - Don't Go Lose It Baby Vs. Phyllis Hyman - You Know How To Love Me
Hugh Maskela - Don't Go Lose It Baby - Phyllis Hyman - You Know How To Love Me
Hugh Maskela - Don't Go Lose It Baby - Phyllis Hyman - You Know How To Love Me
0
geplaatst: 22 mei 2014, 18:33 uur
Gelukkig was je dan te laat

Ook al is divine zo fout als wat de muziek is natuurlijk erg goed.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 18:37 uur
Shoot You Shot is wel heel leuk, want Bobby Orlando, maar deze vind ik toch een stuk minder. Maar goed, het zat er wel in dat de nudisco wordt weggestemd.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 18:45 uur
herman schreef:
Shoot You Shot is wel heel leuk, want Bobby Orlando, maar deze vind ik toch een stuk minder. Maar goed, het zat er wel in dat de nudisco wordt weggestemd.
Shoot Your Shot mag van mij gerust winnen, geweldig nummer is dat.

Native Love is idd iets minder maar nog steeds goed maar als ik dan toch mijn favo periodes moet zeggen dat zijn dat wel de jaren 70 en 80.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:21 uur
laxus11 schreef:
Native Love is idd iets minder maar nog steeds goed maar als ik dan toch mijn favo periodes moet zeggen dat zijn dat wel de jaren 70 en 80.
(quote)

Ja, jij bent niet echt van de nieuwe muziek. Dat wist ik al.

Shoot Your Shot is geweldig, maar denk dat er nog wel 100 betere in deze KO zijn te vinden. Helpless van The Flirts (ook een Bobby Orlando-productie) bv.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:23 uur
herman schreef:
Shoot Your Shot is geweldig, maar denk dat er nog wel 100 betere in deze KO zijn te vinden. Helpless van The Flirts (ook een Bobby Orlando-productie) bv.
(quote)

Dat valt reuze mee hoor al heb je wel gelijk dat ik oudere muziek beter vind.

Flirts heb ik ook recent ontdekt, ook geweldig ja

0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:31 uur
4-4
Beide leuk.
Die van Hugh Masekela kende ik achteraf wel, maar ik dacht altijd dat ze Jungle Music zongen.
Beide leuk.
Die van Hugh Masekela kende ik achteraf wel, maar ik dacht altijd dat ze Jungle Music zongen.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:44 uur
5-4
allebei leuk, die eerste was wel een toffe ontdekking. Heel andere koek dan het 60s hitje Grazing in the Grass waar ik Hugh van kende
allebei leuk, die eerste was wel een toffe ontdekking. Heel andere koek dan het 60s hitje Grazing in the Grass waar ik Hugh van kende
0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:49 uur
17. Slave - Slide Vs. Fonzerelli - Moonlight Party
Slave - Slide - YouTube - Fonzerelli - Moonlight Party - YouTube
Slave - Slide - YouTube - Fonzerelli - Moonlight Party - YouTube
0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:53 uur
3-1 Alweer zo'n fijn nummer, leer wat goede muziek hier kennen zeg 

0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:53 uur
4-1
Fantastische funk disco v.s. muziek die pijn doet aan mijn oren.
Leuk om te horen waar A Tribe Called Quest hun sample vandaan hebben gehaald.
Fantastische funk disco v.s. muziek die pijn doet aan mijn oren.
Leuk om te horen waar A Tribe Called Quest hun sample vandaan hebben gehaald.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 19:57 uur
18. Clio - Faces Vs. !!! - Slyd
1-0 allebei favoriet hier, die baslijn in Slyd is ook waanzinnig, onmogelijk om op stil te blijven zitten. Vorig jaar helemaal grijsgedraaid. Maar Faces is een all time fave.
1-0 allebei favoriet hier, die baslijn in Slyd is ook waanzinnig, onmogelijk om op stil te blijven zitten. Vorig jaar helemaal grijsgedraaid. Maar Faces is een all time fave.
* denotes required fields.