Muziek / Muziekgames / Disco KO
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2014, 12:00 uur
Mensen taggen om stemmen te ronselen vind ik persoonlijk niet zo de bedoeling.
0
geplaatst: 17 december 2014, 12:14 uur
Arrie schreef:
(quote)
Moet je daar eigenlijk bij nader inzien wel gelijk in geven, past niet bij het idee van de K.O en ik had dat niet moeten doen.
0
geplaatst: 17 december 2014, 12:26 uur
79. Sister Sledge - We Are Family Vs. Michael McDonald - What A Fool Believes
1-0
1-0
0
geplaatst: 17 december 2014, 12:28 uur
Gretz schreef:
Moet je daar eigenlijk bij nader inzien wel gelijk in geven, past niet bij het idee van de K.O en ik had dat niet moeten doen.
(quote)
Had toch niet kunnen stemmen want ik ken die tweede niet.
Maar ben een beetje afgehaakt hier aangezien al het nieuwere spul toch allemaal kansloos wordt weggestemd en een paar users met een tegengestelde smaak vrijwel in elke battle meestemmen.
Ik luister wel op eigen houtje naar mijn discoplaatjes 
0
geplaatst: 17 december 2014, 12:34 uur
Daar ben ik het grotendeels mee eens herman. Na ronde 1 volg ik het hier ook niet zo intensief meer omdat er bijna alleen nog maar muziek is overgebleven van voor mijn tijd en/of die ik minder goed ken.
Misschien een idee om deze K.O. te hernoemen naar Disco <1980
en later nog een Nu-Disco K.O. te beginnen?
0
geplaatst: 17 december 2014, 13:52 uur
Gretz schreef:
Daar ben ik het grotendeels mee eens herman. Na ronde 1 volg ik het hier ook niet zo intensief meer omdat er bijna alleen nog maar muziek is overgebleven van voor mijn tijd en/of die ik minder goed ken.
en later nog een Nu-Disco K.O. te beginnen? Of een disco KO per jaar.

0
geplaatst: 17 december 2014, 15:13 uur
3-3 Van mij mag je, ik ben meer een jaren 70 en 80 disco liefhebber 

0
geplaatst: 17 december 2014, 15:19 uur
5-3
Ik merk ook dat we ondertussen op het punt zijn gekomen dat men de bekendste nummers doorstemt.
Ik merk ook dat we ondertussen op het punt zijn gekomen dat men de bekendste nummers doorstemt.
0
geplaatst: 17 december 2014, 15:25 uur
80. The Time - Jungle Love Vs. T-Connection - Party Night
1-0
1-0
0
Cured
geplaatst: 17 december 2014, 16:01 uur
5-0
, hoewel, deze battle had What A Fool Believes moeten winnen
Arrie schreef:
Ik merk ook dat we ondertussen lop het punt zijn gekomen dat men de bekendste nummers doorstemt.
Nou....je bedoelt de beste Ik merk ook dat we ondertussen lop het punt zijn gekomen dat men de bekendste nummers doorstemt.
, hoewel, deze battle had What A Fool Believes moeten winnen
0
Cured
geplaatst: 17 december 2014, 16:02 uur
81. Isaac Hayes - Theme from Shaft Vs. Colonel Abrams - Trapped
0-0
0-0
0
geplaatst: 17 december 2014, 16:23 uur
hierbij wil ik mijzelf nomineren voor de jaren 1979 en 1980, ik wil de selectie daarbij (512 nummers per jaar?) wel verzorgen. Maar wie gaat er dan stemmen 
0
geplaatst: 17 december 2014, 16:41 uur
sq schreef:
hierbij wil ik mijzelf nomineren voor de jaren 1979 en 1980, ik wil de selectie daarbij (512 nummers per jaar?) wel verzorgen. Maar wie gaat er dan stemmen
(quote)
Nou 512 per jaar vind ik wel erg veel, 256 is nog best wel te doen, ik zal in ieder geval wel stemmen

* denotes required fields.