MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Disco KO

zoeken in:

Mensen taggen om stemmen te ronselen vind ik persoonlijk niet zo de bedoeling.

Arrie schreef:
(quote)

Mensen taggen om stemmen te ronselen vind ik persoonlijk niet zo de bedoeling.

Moet je daar eigenlijk bij nader inzien wel gelijk in geven, past niet bij het idee van de K.O en ik had dat niet moeten doen.

79. Sister Sledge - We Are Family Vs. Michael McDonald - What A Fool Believes

1-0

Gretz schreef:
(quote)

Moet je daar eigenlijk bij nader inzien wel gelijk in geven, past niet bij het idee van de K.O en ik had dat niet moeten doen.

Had toch niet kunnen stemmen want ik ken die tweede niet. Maar ben een beetje afgehaakt hier aangezien al het nieuwere spul toch allemaal kansloos wordt weggestemd en een paar users met een tegengestelde smaak vrijwel in elke battle meestemmen. Ik luister wel op eigen houtje naar mijn discoplaatjes

Daar ben ik het grotendeels mee eens herman. Na ronde 1 volg ik het hier ook niet zo intensief meer omdat er bijna alleen nog maar muziek is overgebleven van voor mijn tijd en/of die ik minder goed ken.

Misschien een idee om deze K.O. te hernoemen naar Disco <1980 en later nog een Nu-Disco K.O. te beginnen?

Cured
2-3

Gretz schreef:
Daar ben ik het grotendeels mee eens herman. Na ronde 1 volg ik het hier ook niet zo intensief meer omdat er bijna alleen nog maar muziek is overgebleven van voor mijn tijd en/of die ik minder goed ken.

Misschien een idee om deze K.O. te hernoemen naar Disco <1980 en later nog een Nu-Disco K.O. te beginnen?

Of een disco KO per jaar.

3-3 Van mij mag je, ik ben meer een jaren 70 en 80 disco liefhebber

5-3

Ik merk ook dat we ondertussen op het punt zijn gekomen dat men de bekendste nummers doorstemt.

80. The Time - Jungle Love Vs. T-Connection - Party Night

1-0

Cured
5-0

Arrie schreef:
Ik merk ook dat we ondertussen lop het punt zijn gekomen dat men de bekendste nummers doorstemt.
Nou....je bedoelt de beste , hoewel, deze battle had What A Fool Believes moeten winnen

Cured
81. Isaac Hayes - Theme from Shaft Vs. Colonel Abrams - Trapped

0-0

sq
2-1

sq
herman schreef:

Of een disco KO per jaar.

hierbij wil ik mijzelf nomineren voor de jaren 1979 en 1980, ik wil de selectie daarbij (512 nummers per jaar?) wel verzorgen. Maar wie gaat er dan stemmen

Cured schreef:
5-0

(quote)
Nou....je bedoelt de beste

Was het maar waar.

sq schreef:
(quote)

hierbij wil ik mijzelf nomineren voor de jaren 1979 en 1980, ik wil de selectie daarbij (512 nummers per jaar?) wel verzorgen. Maar wie gaat er dan stemmen

Nou 512 per jaar vind ik wel erg veel, 256 is nog best wel te doen, ik zal in ieder geval wel stemmen

Gast
geplaatst: vandaag om 11:49 uur

geplaatst: vandaag om 11:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.