MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederlandse Concertzaal Knock-Out

zoeken in:
sq
Och doet de Peppel tijdelijk geen optredens meer? Ik ben er inderdaad al een tijdje niet geweest. Die zaal is er toch nog wel? Het is wel zo dat ze een tijdje 'kernpodium' zijn geweest, en dat er grotere namen stonden dan nu. Maar je beoordeelt de zaal toch, toch niet de agenda?

De Schoudermantel is er nog, hoor. Daarvoor geldt wél dat er weinig popconcerten meer plaatsvinden, en de activiteiten vooral zijn gericht op kinderen en jongeren onder de 18 jaar. Het podium wordt meestens betreden door DJ's (ik sta er zelf ook nog wel eens als er een feestje is).

Beoordeel je niet een combinatie van uiterlijk, sfeer, geluid en agenda?

Ik zou inderdaad wel willen weten welke maatstaven er gaan gelden om de zalen te beoordelen,en verder mis ik in de lijst van freakystyle wel RASA in Utrecht, verder wel een goede lijst, toch meer de landelijke bekendere zalen.
Verder een leuk idee om de zalen eens met elkaar te vergelijken.

Wat let onze belgische gebruikers overigens om gelijktijdig hetzelfde voor Belgie te doen? Niets toch?

fastpulseboy
in de peppel heb ik wel eens gespeeld hahaha, grappig jeugdhonk.

maar ja iedereen stemt natuurlijk op de tent waar hij/zij het vaakst komt.

ik ben natuurlijk voor merleyn en doornroosje. ik kom er vaak, draai bij beiden wel eens plaatjes en heb bij beiden op het podium gestaan.
onderbroek en extrapool komen daar direct achteraan.

Top 10:

1. Ekko
2. Worm
3. Paradiso
4. Patronaat
5. 013
6. Paard van Troje
7. Effenaar
8. Tivoli
9. Melkweg
10. P60

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.