Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2007, 21:29 uur
N.E.R.D. - In Search Of.. is wel vrijwel honderd procent hiphop hoor. In ieder geval een hoog genoeg hiphopgehalte om mee te doen.
0
Social_Mask
geplaatst: 19 september 2007, 21:48 uur
Hehe, mja ik zou het toch wel erg vinden als Nelly met 0-5 eruit zou gaan tegen Ill Bill (geweldige rapper trouwens), het album heeft een speciale plek voor mij.
0
geplaatst: 19 september 2007, 21:58 uur
1-5
4 . Atmosphere - Seven's Travels (vs.) Kempi - Rap 'N Borie
4 . Atmosphere - Seven's Travels (vs.) Kempi - Rap 'N Borie
0
Social_Mask
geplaatst: 19 september 2007, 22:00 uur
1-0 !!!!!!!!!!! Om even duidelijk te zijn.
Trying to Find a Balance
Trying to Find a Balance

0
Social_Mask
geplaatst: 19 september 2007, 22:13 uur
Het moet nu niet zo zijn dat alleen omdat het Kempi is, dat iedereen (sommige) direct tegen hem gaan stemmen.
0
geplaatst: 19 september 2007, 22:29 uur
Als je op mij doelt, ik weet waarover ik spreek. Ik ben Atmosphere fan ''trying to find a balance'' is ook een indrukwekkende track. Kempi vind ikeen vasn de meest beroerde artiesten uit die hele lijst, werkelijk droevig dat zoiets genomineerd wordt. Maargoed ieder z'n smaak natuurlijk. Ik stem alleen op dingen die ik ken, en ik heb een groot deel uit die lijst wel.
0
Social_Mask
geplaatst: 19 september 2007, 22:34 uur
Neej, ik had het gwn in het algemeen. Niks persoonlijks hoor.
0
Social_Mask
geplaatst: 19 september 2007, 23:52 uur
5 . Cilvaringz - I (vs.) Madvillain - Madvillainy
0-1, begin Doom steeds meer te waarderen..
0-1, begin Doom steeds meer te waarderen..
0
geplaatst: 19 september 2007, 23:57 uur
allebei niks sorry. misplaatste moslim-ideologie tegen mompelaar.
0
geplaatst: 20 september 2007, 00:23 uur
0-2
Cilvaringz houd zich staande op zijn debuut maar aan het originele, bizarre en op meerdere momenten geniale Madvillainy kan hij niet tippen.
Cilvaringz houd zich staande op zijn debuut maar aan het originele, bizarre en op meerdere momenten geniale Madvillainy kan hij niet tippen.
0
geplaatst: 20 september 2007, 09:45 uur
6 . J-Live - All of the Above (vs.) Starflam - Donne Moi De l' Amour
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 september 2007, 16:19 uur
7 . Louis Logic & J.J, Brown - Misery Loves Comedy (vs.) Cypress Hill - Til Death Do Us Part
1-0 (allebei niet geweldig)
1-0 (allebei niet geweldig)
0
geplaatst: 20 september 2007, 18:18 uur
Artifact schreef:
MJ, ik mag je graag, maar bepaal werk a.u.b. concequent. En verdomme maar één Sean Price album. Ik eis een verklaring.
MJ, ik mag je graag, maar bepaal werk a.u.b. concequent. En verdomme maar één Sean Price album. Ik eis een verklaring.
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb verdomme bijna al het werk gedaan voor deze K.O. (met Reijersen) en er zeker een paar uur ingestoken, jij totaal niks en hebt ook niet Sean P's laatste album ingevult in de lijst met albums die er nog in zouden kunnen. Dus die verklaring kun je maar mooi spreekwoordelijk op je buik schrijven als het zo moet. En als je een beetje de moeite had genomen om het topic te volgen zou je hebben geweten dat ze er alsnog in zouden kunnen komen, dus knipper nog een keer extra met je ogen.
* denotes required fields.