Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2007, 18:25 uur
5 . Cypres Hill - Til Death Do Us Part (vs.) Percee P - Perseverance
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 november 2007, 19:52 uur
6 . The Roots - Phrenology (vs.) Quasimoto - The Further Adventures of Lord Quas
0
Social_Mask
geplaatst: 30 november 2007, 21:58 uur
Phrenology, minder Roots album naar mijn mening.
0
geplaatst: 30 november 2007, 23:49 uur
Phrenology heeft eigenlijk alleen maar The Seed als waardig nummer. Ben geen grote fan van Quasimoto's aparte stijl, maar hier wint hij toch.
3-3
3-3
0
geplaatst: 1 december 2007, 10:13 uur
7 . Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven Kings in Hell (vs.) Kanye West - The College Dropout
1-0
1-0
0
geplaatst: 1 december 2007, 10:18 uur
Ik vind die Kanye maar een irritant mannetje en Stoupe doet echt niet onder voor hem als producer. En wat te denken van R.A. The Rugged Man met de beste gastverse van dit millenium....
0
Hypno
geplaatst: 1 december 2007, 11:45 uur
2-2
Kanye is fucking gay in deze ronde had Ill Bill moeten staan maar Nee hoor die ging er met 5-0 uit tegen Kanye dat was voor mij het Bewijs dat mensen hier liever pop luisteren dan echte hiphop dus Nogmaals deze K.O stelt echt geen flikker meer voor
Kanye is fucking gay in deze ronde had Ill Bill moeten staan maar Nee hoor die ging er met 5-0 uit tegen Kanye dat was voor mij het Bewijs dat mensen hier liever pop luisteren dan echte hiphop dus Nogmaals deze K.O stelt echt geen flikker meer voor
0
geplaatst: 1 december 2007, 11:54 uur
Waar maak je je druk om? Het is maar een spelletje...
0
geplaatst: 1 december 2007, 11:56 uur
Rustig Hypno, rustig
. Voor de zoveelste keer, niet iedereen heeft dezelfde smaak. Accepteer dat nou eens. Ik waardeer je smaak omdat ik ook erg van underground houd dus, maar als anderen een andere mening hebben accepteer ik die 100%.
. Voor de zoveelste keer, niet iedereen heeft dezelfde smaak. Accepteer dat nou eens. Ik waardeer je smaak omdat ik ook erg van underground houd dus, maar als anderen een andere mening hebben accepteer ik die 100%.
0
Social_Mask
geplaatst: 1 december 2007, 13:13 uur
5-4
Edit: Te laat ....
Echt jammer. Ik heb die van JMT een punt hoger gegeven...
8 . Common - Be (vs.) Madvillain - Madvillainy
1-0, al is die van Mad ook best goed. Maar The Corner doet het hem.
Edit: Te laat ....
Echt jammer. Ik heb die van JMT een punt hoger gegeven... 8 . Common - Be (vs.) Madvillain - Madvillainy
1-0, al is die van Mad ook best goed. Maar The Corner doet het hem.
* denotes required fields.