MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.

zoeken in:
5 . Cypres Hill - Til Death Do Us Part (vs.) Percee P - Perseverance

0-1

6 . The Roots - Phrenology (vs.) Quasimoto - The Further Adventures of Lord Quas

Social_Mask
Phrenology, minder Roots album naar mijn mening.

Phrenology heeft eigenlijk alleen maar The Seed als waardig nummer. Ben geen grote fan van Quasimoto's aparte stijl, maar hier wint hij toch.

3-3

3-4

overduidelijk

4-4 Over-over-duidelijk: The Legendary Roots Crew

7 . Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven Kings in Hell (vs.) Kanye West - The College Dropout

1-0

Ik vind die Kanye maar een irritant mannetje en Stoupe doet echt niet onder voor hem als producer. En wat te denken van R.A. The Rugged Man met de beste gastverse van dit millenium....

eazyfan
1-1

Hypno
2-2

Kanye is fucking gay in deze ronde had Ill Bill moeten staan maar Nee hoor die ging er met 5-0 uit tegen Kanye dat was voor mij het Bewijs dat mensen hier liever pop luisteren dan echte hiphop dus Nogmaals deze K.O stelt echt geen flikker meer voor

Improvision
2-3

Kanye is fucking gay in deze ronde had Ill Bill moeten staan maar Nee hoor die ging er met 5-0 uit tegen Kanye dat was voor mij het Bewijs dat mensen hier liever pop luisteren dan echte hiphop dus Nogmaals deze K.O stelt echt geen flikker meer voor

Waar maak je je druk om? Het is maar een spelletje...

Rustig Hypno, rustig . Voor de zoveelste keer, niet iedereen heeft dezelfde smaak. Accepteer dat nou eens. Ik waardeer je smaak omdat ik ook erg van underground houd dus, maar als anderen een andere mening hebben accepteer ik die 100%.

Marcel²
4-5

Social_Mask
5-4

Edit: Te laat .... Echt jammer. Ik heb die van JMT een punt hoger gegeven...

8 . Common - Be (vs.) Madvillain - Madvillainy

1-0, al is die van Mad ook best goed. Maar The Corner doet het hem.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:11 uur

geplaatst: vandaag om 10:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.