MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.

zoeken in:

cortez
3-2

Hypno
4-2

Ik snap totaal niet waarom we al begonnen zijn want we missen Gewoon veel te veel albums die er zonder twijfel in horen te staan.

Hypno schreef:
Ik snap totaal niet waarom we al begonnen zijn want we missen Gewoon veel te veel albums die er zonder twijfel in horen te staan.

Ik denk dat je genoeg tijd hebt gehad om albums te posten die je er graag in wilde hebben.

Hypno
Seedorf schreef:
(quote)

Ik denk dat je genoeg tijd hebt gehad om albums te posten die je er graag in wilde hebben.

Denk jij dat ik 24/7 op musicmeter zit ofzo.

Hypno schreef:
(quote)

Denk jij dat ik 24/7 op musicmeter zit ofzo.

Ik hoop het niet voor je. Maar je hebt bijna 4 dagen de tijd gehad om albums te posten, en als je daar de moeite niet voor neemt moet je ook niet komen zeiken.

Hypno
4 dagen is dus veel te weinig ik kom er net pas achter dat dit topic Bestaat dus had wel wat meer tijd gemogen.

Hypno schreef:
4 dagen is dus veel te weinig ik kom er net pas achter dat dit topic Bestaat dus had wel wat meer tijd gemogen.

Volgens mij was iedereen na 4 dagen wel content met de huidige lijst. En je kunt niet met iedereen rekening houden want dan kan je nooit zo'n soort topic beginnen. Welke albums hadden er volgens jouw dan nog per se ingemoeten?

4-3 overduidelijk

Hypno schreef:

Pech gehad, we gaan echt niet speciaal wachten op bepaalde users.

13 . Reflection Eternal - Train of Thoughts (vs.) Non Prophets - Hope

1-0

2-0

Jammer dat één van deze 2 erg goede albums er nu al uit moet.

cortez
4-0

5-0

14 . RJD2 - Dead Ringer (vs.) Wu-Tang Clan - The W

1-0

Osiris Apis schreef:
2-0

Jammer dat één van deze 2 erg goede albums er nu al uit moet.

Klopt, Sage Francis begin ik steeds meer te waarderen maar Reflection Eternal hoort wel bij de favo's voor de eindoverwinning

Marcel²
1-1

Pfoe, nu al zo'n moeilijke.

Toch 2-2 dan, omdat ik hem zo ongewaardeerd vind.

15 . Snoop Dogg - Tha Blue Carpet Treatment (vs.) Army of the Pharoahs - The Torture Papers

0-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jamaican
0-2

Hypno
0-3

16 . Talib Kweli - Beautiful Struggle (vs.) G-Unit - Beg for Mercy

1-0 en ja, helaas heb ik die van G-Unit ooit geluisterd

Gast
geplaatst: vandaag om 14:00 uur

geplaatst: vandaag om 14:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.