Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2007, 13:13 uur
Daar issie al!!!
ACHTSTE-FINALE (tot de 7 met 2 verschil)
1 . Cunninlynguists - Southernunderground (vs.) Reflection Eternal - Train of Thoughts
2 . Masta Ace - A Long Hot Summer (vs.) Aesop Rock - Labor Days
3 . Cyne - Evolution Fight (vs.) Binary Star - Masters of the Universe
4 . Immortal Technique - Revolutionary Volume 2 (vs.) Mr. Lif - I Phantom
5 . Atmosphere - God Loves Ugly (vs.) Cannibal Ox - The Cod Vein
6 . Blackalicious - The Craft (vs.) J-Live - The Best Part
7 . Jaylib - Champion Sound (vs.) Opgezwolle - Eigen Wereld
8 . Madvillain - Madvillainy (vs.) Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
IK HERHAAL!!
1 . Cunninlynguists - Southernunderground (vs.) Reflection Eternal - Train of Thoughts
3 . Cyne - Evolution Fight (vs.) Binary Star - Masters of the Universe
4 . Immortal Technique - Revolutionary Volume 2 (vs.) Mr. Lif - I Phantom
5 . Atmosphere - God Loves Ugly (vs.) Cannibal Ox - The Cod Vein
6 . Blackalicious - The Craft (vs.) J-Live - The Best Part
7 . Jaylib - Champion Sound (vs.) Opgezwolle - Eigen Wereld
8 . Madvillain - Madvillainy (vs.) Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
IK HERHAAL!!
0
geplaatst: 10 december 2007, 13:13 uur
0-1
(tot de 7 met 2 verschil)
0-1
(tot de 7 met 2 verschil)
0
geplaatst: 10 december 2007, 17:32 uur
3-4
maar kwartfinales? ik zou eerder zeggen achtste finales...?
maar kwartfinales? ik zou eerder zeggen achtste finales...?
0
Social_Mask
geplaatst: 10 december 2007, 18:02 uur
4-5, beide prachtige albums! Maar Kweli is 1 van mijn favoriete mc's. Heerlijke rapper! Met name op dit album, samen met die beats van Hi-tek.. geweldig!
Dat A Long Hot Summer het tot zo ver heeft gehaald...Blazing Arrow (en nog veel meer andere albums) zijn naar mijn mening toch vele malen beter.
Dat A Long Hot Summer het tot zo ver heeft gehaald...Blazing Arrow (en nog veel meer andere albums) zijn naar mijn mening toch vele malen beter.
0
geplaatst: 10 december 2007, 19:06 uur
Social_Mask schreef:
4-5, beide prachtige albums! Maar Kweli is 1 van mijn favoriete mc's. Heerlijke rapper! Met name op dit album, samen met die beats van Hi-tek.. geweldig!
Dat komt door de loting. Sommige toppers zijn elkaar al vroeg tegen gekomen, terwijl een aantal mindere albums de toppers ontlopen.
0
geplaatst: 10 december 2007, 19:09 uur
herbertwest schreef:
Dat komt door de loting. Sommige toppers zijn elkaar al vroeg tegen gekomen, terwijl een aantal mindere albums de toppers ontlopen.
(quote)
Ja zo is dat nu éénmaal, Masta Ace had weinig tegenstand.
Blazing Arrow en Violent by Design eruit, tja, ik had het ook anders gewild.
0
geplaatst: 10 december 2007, 19:35 uur
Als het qua stemmen ging zou Immortal Technique - Revolutionary Volume 2 met 153 stemmen en een 4.26 gemiddeld dik moeten winnen natuurlijk. Ook Madvillain - Madvillainy heeft veel stemmen (136) en een 4.21 gemiddeld.
CunninLynguists - A Piece of Strange (49 stemmen, 4.24 gemiddeld) zou eigenlijk er in horen i.p.v. Souternunderground en zo kan je wel doorgaan:
Cannibal Ox - The Cold Vein 56 stemmen, 4.25
Masta Ace - A Long Hot Summer 58 stemmen, 4.21 zijn ook erg hoog gewaardeerd.
Ik vind het wel een bepaald charme hebben dat 7 mensen met een andere smaak en die op het juiste moment online zijn, de titelkandidaten eruit kunnen gooien. Zo blijft het onvoorspelbaar.
CunninLynguists - A Piece of Strange (49 stemmen, 4.24 gemiddeld) zou eigenlijk er in horen i.p.v. Souternunderground en zo kan je wel doorgaan:
Cannibal Ox - The Cold Vein 56 stemmen, 4.25
Masta Ace - A Long Hot Summer 58 stemmen, 4.21 zijn ook erg hoog gewaardeerd.
Ik vind het wel een bepaald charme hebben dat 7 mensen met een andere smaak en die op het juiste moment online zijn, de titelkandidaten eruit kunnen gooien. Zo blijft het onvoorspelbaar.
0
geplaatst: 10 december 2007, 20:46 uur
Ik vind het wel terecht dat Masta Ace zo ver komt, ookal is het misschien kwalitatief minder dan IT of Madvillain. Het blijft een lekker album. JMT ging er uit tegen een heel sterk album.
0
geplaatst: 10 december 2007, 20:53 uur
Ik vind A Long Hot Summer ook erg goed. Violent By Design is mijn favo maar moest helaas inderdaad tegen Madvillainy.
0
geplaatst: 10 december 2007, 21:40 uur
4-7
0-1
0-1
0
Social_Mask
geplaatst: 10 december 2007, 21:57 uur
2-3, fijne rapper die Masta Ace, maar het album was wat saaitjes vind ik. Aesop, geen al te fijne rapper, maar de producties zijn hemels.
0
geplaatst: 10 december 2007, 23:31 uur
Cyne - Evolution Fight vs. Binary Star - Masters of the Universe
1-0
1-0
* denotes required fields.