MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.

zoeken in:
Marcel²
3-2

herbertwest schreef:
(quote)

Echt he

D.I.T.C. had beter gekunnen, maar geen enkele track op Devil's Night komt ook maar in de buurt van Day One, Thick of Da Enemy. Maarja dat heb je met zulke K.O.'s.

Zjapp schreef:
D.I.T.C. had beter gekunnen, maar geen enkele track op Devil's Night komt ook maar in de buurt van Day One, Thick of Da Enemy. Maarja dat heb je met zulke K.O.'s.

Waarom je er zo druk over maken, het zijn allebei zeer matige album's, bij de volgende K.O. ligt Devil's Night er waarschijnlijk uit, en dat zeflde lot had D.I.T.C. ook ondergaan.

cortez
4-3

Talib brengt toch een heel puike CD!

68 . Jurassic 5 - feedback (vs.) Fat Joe - Me, Myself and I
1-0

Kos
waxs schreef:
(quote)

Waarom je er zo druk over maken, het zijn allebei zeer matige album's, bij de volgende K.O. ligt Devil's Night er waarschijnlijk uit, en dat zeflde lot had D.I.T.C. ook ondergaan.
D.I.T.C. is helemaal geen matig album.

Kos schreef:
(quote)
D.I.T.C. is helemaal geen matig album.

Inderdaad... Alleen Thick is al beter dan elk nummer van Devil's Night

5-0

Sommige gesneuvelden doen me inderdaad wel pijn, zoals DITC.

69 . T.I. - T.I. Vs T.I.P. (vs.) D.A.C. - DiDACtici

0-4

70 . Cee-Lo Green - Cee-Lo Green is the Soulmachine (vs.) Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven Kings in Hell

Social_Mask
Lastige.... beide zeer zeer zeer sterk. Heerlijk Soulvol die van Cee-Lo, tegenover het beste JMT album naar mijn mening..

0-2..jammer van de loting, beide verdienen het eigenlijk om door te gaan en ver tekomen.

cortez
0-3

beide erg goed 0-4

0-5

71 . Clipse - Hell Hath no Fury (vs.) The Roots - Phrenology

Ik stem maar niet, daarvoor zit Phrenology wat te slecht in mijn hoofd. In mijn herinnering zijn ze ongeveer even goed.

Kos
Hm.. redelijk gelijkwaardig deze.

1-0 omdat Roots al een album door heeft. Dit zijn beide wel ok albums.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:43 uur

geplaatst: vandaag om 14:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.