Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 12:31 uur
herbertwest schreef:
Echt he
(quote)
Echt he
D.I.T.C. had beter gekunnen, maar geen enkele track op Devil's Night komt ook maar in de buurt van Day One, Thick of Da Enemy. Maarja dat heb je met zulke K.O.'s.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 12:39 uur
Zjapp schreef:
D.I.T.C. had beter gekunnen, maar geen enkele track op Devil's Night komt ook maar in de buurt van Day One, Thick of Da Enemy. Maarja dat heb je met zulke K.O.'s.
D.I.T.C. had beter gekunnen, maar geen enkele track op Devil's Night komt ook maar in de buurt van Day One, Thick of Da Enemy. Maarja dat heb je met zulke K.O.'s.Waarom je er zo druk over maken, het zijn allebei zeer matige album's, bij de volgende K.O. ligt Devil's Night er waarschijnlijk uit, en dat zeflde lot had D.I.T.C. ook ondergaan.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 03:10 uur
68 . Jurassic 5 - feedback (vs.) Fat Joe - Me, Myself and I
1-0
1-0
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 10:06 uur
waxs schreef:
Waarom je er zo druk over maken, het zijn allebei zeer matige album's, bij de volgende K.O. ligt Devil's Night er waarschijnlijk uit, en dat zeflde lot had D.I.T.C. ook ondergaan.
D.I.T.C. is helemaal geen matig album.(quote)
Waarom je er zo druk over maken, het zijn allebei zeer matige album's, bij de volgende K.O. ligt Devil's Night er waarschijnlijk uit, en dat zeflde lot had D.I.T.C. ook ondergaan.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:37 uur
Inderdaad... Alleen Thick is al beter dan elk nummer van Devil's Night
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:43 uur
5-0
Sommige gesneuvelden doen me inderdaad wel pijn, zoals DITC.
Sommige gesneuvelden doen me inderdaad wel pijn, zoals DITC.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 20:48 uur
70 . Cee-Lo Green - Cee-Lo Green is the Soulmachine (vs.) Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven Kings in Hell
0
Social_Mask
geplaatst: 13 oktober 2007, 21:02 uur
Lastige.... beide zeer zeer zeer sterk. Heerlijk Soulvol die van Cee-Lo, tegenover het beste JMT album naar mijn mening..
0-2..jammer van de loting, beide verdienen het eigenlijk om door te gaan en ver tekomen.
0-2..jammer van de loting, beide verdienen het eigenlijk om door te gaan en ver tekomen.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 23:20 uur
0-5
71 . Clipse - Hell Hath no Fury (vs.) The Roots - Phrenology
71 . Clipse - Hell Hath no Fury (vs.) The Roots - Phrenology
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 23:33 uur
Ik stem maar niet, daarvoor zit Phrenology wat te slecht in mijn hoofd. In mijn herinnering zijn ze ongeveer even goed.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 23:54 uur
1-0 omdat Roots al een album door heeft. Dit zijn beide wel ok albums.
* denotes required fields.