Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 14:44 uur
Reijersen schreef:
Ik denk dat MJ mij, als mede-organisator, wel zo vrij laat:
Sticks & Delic - Fakkelteit (vs.) The Game - Doctor's Advocate
(als dat niet zo is dan moet je maar even roepen MJ!)
Fakkelteit was idd de meest logische keuze mogelijk Ik denk dat MJ mij, als mede-organisator, wel zo vrij laat:
Sticks & Delic - Fakkelteit (vs.) The Game - Doctor's Advocate
(als dat niet zo is dan moet je maar even roepen MJ!)
.
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 11:29 uur
82 . Talib Kweli & Madlib - Liberation (vs.) DiggyDex- Verhalen vanuit de sofa
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 11:36 uur
Toch nog best wel lastig hoor, Liberation heeft allemaal hergebruikte beats en is eigenlijk veelste kort om het een volledig album te noemen. Ik ga verassend genoeg toch maar voor Diggy.
1-1
1-1
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 13:05 uur
Offtopic: Ik wou toch nog even aangeven dat ik het jammer vind om te zien dat album's uit 2007 meedoen in deze K.O. Omdat deze albums nog vers in het geheugen liggen zullen deze ongetwijveld meer stemmen ontvangen.
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 13:56 uur
83 . The Game - The Documentary (vs.) Cyne - Evolution Fight
Heerlijk frisse hiphop van Cyne dat een stuk vernieuwender is dan The Game. Daarbij stoor ik me aan het constant noemen van NWA, Eazy-E, Dr Dre, G-Unit, 50Cent enz door The Game. Het was wel een aardig album maar die gast heeft echt niks te melden.
0-1
Heerlijk frisse hiphop van Cyne dat een stuk vernieuwender is dan The Game. Daarbij stoor ik me aan het constant noemen van NWA, Eazy-E, Dr Dre, G-Unit, 50Cent enz door The Game. Het was wel een aardig album maar die gast heeft echt niks te melden.
0-1
0
Social_Mask
geplaatst: 17 oktober 2007, 14:19 uur
0-3, die beats!!!!!!!
Maar album van Game is zeker niet slecht, maar idd, hij heeft niks te melden.
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 14:54 uur
Social_Mask schreef:
0-3, die beats!!!!!!!
0-3, die beats!!!!!!!
Die beats zijn zeker goed, maar persoonlijk vind ik de beats van Time Being nog beter.
0
Social_Mask
geplaatst: 17 oktober 2007, 15:06 uur
Tja, ik vond vooral bij Evolution Fight dat de beats en raps bijna perfect met elkaar samen gingen. Ook kent EF wat meer uitschieters. Maar beide albums zijn erg goed.
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 19:02 uur
Evolution Flight heb ik nooit goed genoeg geluisterd, Time Being (ook van Cyne) zo het wel erg hard winnen. Is Time Being al door? (Edit: Ja)
Wat niet zegt dat The Documentary niet goed is, daarentegen, ik vond het een goed, onderhoudend album.
Wat niet zegt dat The Documentary niet goed is, daarentegen, ik vond het een goed, onderhoudend album.
* denotes required fields.