MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.

zoeken in:
Reijersen schreef:
Ik denk dat MJ mij, als mede-organisator, wel zo vrij laat:

Sticks & Delic - Fakkelteit (vs.) The Game - Doctor's Advocate

(als dat niet zo is dan moet je maar even roepen MJ!)
Fakkelteit was idd de meest logische keuze mogelijk .

3-0

81 . Sean Price - Monkey Barz (vs.) AZ - A.W.O.L.

1-0

Social_Mask
Matig AZ album..

2-0

cortez
5-0

82 . Talib Kweli & Madlib - Liberation (vs.) DiggyDex- Verhalen vanuit de sofa

Toch nog best wel lastig hoor, Liberation heeft allemaal hergebruikte beats en is eigenlijk veelste kort om het een volledig album te noemen. Ik ga verassend genoeg toch maar voor Diggy.

1-1

1-2 same here, had van Talib ook wel meer verwacht.

Offtopic: Ik wou toch nog even aangeven dat ik het jammer vind om te zien dat album's uit 2007 meedoen in deze K.O. Omdat deze albums nog vers in het geheugen liggen zullen deze ongetwijveld meer stemmen ontvangen.

Gekkenhuis
Hmm....

toch maar 2-3

cortez
3-3

83 . The Game - The Documentary (vs.) Cyne - Evolution Fight

Heerlijk frisse hiphop van Cyne dat een stuk vernieuwender is dan The Game. Daarbij stoor ik me aan het constant noemen van NWA, Eazy-E, Dr Dre, G-Unit, 50Cent enz door The Game. Het was wel een aardig album maar die gast heeft echt niks te melden.

0-1

Social_Mask
0-3, die beats!!!!!!!
Maar album van Game is zeker niet slecht, maar idd, hij heeft niks te melden.

cortez
1-3

Social_Mask schreef:
0-3, die beats!!!!!!!
Maar album van Game is zeker niet slecht, maar idd, hij heeft niks te melden.

Die beats zijn zeker goed, maar persoonlijk vind ik de beats van Time Being nog beter.

Social_Mask
Tja, ik vond vooral bij Evolution Fight dat de beats en raps bijna perfect met elkaar samen gingen. Ook kent EF wat meer uitschieters. Maar beide albums zijn erg goed.

Die van Cyne moet ik maar eens proberen

Artifact
The Game, wat dan.

Evolution Flight heb ik nooit goed genoeg geluisterd, Time Being (ook van Cyne) zo het wel erg hard winnen. Is Time Being al door? (Edit: Ja)
Wat niet zegt dat The Documentary niet goed is, daarentegen, ik vond het een goed, onderhoudend album.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:13 uur

geplaatst: vandaag om 19:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.