MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Cliplink

zoeken in:
We hebben een nieuwe, superleuke mogelijkheid op de site, namelijk direct in het forum te plaatsen clips, met het scriptje [embed]URL[/embed]. Plaats een filmpje, en a la hoeslink, reageer met een clip die volgens jou beinvloed is door de voorgaande of andersom, die erop lijkt, die een gelijke beat heeft, of omdat muzikanten uit clip A terug te zien zijn in clip B, omdat er samples van elkaar worden gebruikt, of domweg omdat ze voor jou gevoelsmatig met elkaar te maken hebben. Geen KO-idee, maar steeds een clip met een persoonlijk verhaaltje.

Ik plaats deze als start, omdat dit - als jongetje van 11 - de eerste clip is die ik ooit, bewust, zag. Ik was er kapot van. Wellicht ingehaald door de tijd, of te bombastisch bevonden, maar het zette mij, tot die tijd in de ban van Mud en Kiss, op een heel ander muziekspoor ---> Yes, Genesis etc.

Leuk! Ik zat al aan een KO te denken, maar dit is veel leuker. Na Queen kom ik uit op Prince Dit is toch wel mijn favoriete song van hem, wat een geweldige drive heeft deze plaat en een van zijn betere popsongs.

Raspberry Beret

Bij prince denk ik altijd hieraan: (het eest stuk van dit filmpje )

Kom ik uit bij Wendy & Lisa, dit is mijn favoriet van deze mooie dames: Waterfall.

musicfriek schreef:
Leuk! Ik zat al aan een KO te denken, maar dit is veel leuker.

Ik was een tijdje terug al een topic daarover begonnen, maar bijna niemand reageerde erop, dus blijkbaar is daar erg weinig anio voor... Vind ik jammer, want mij leek het erg leuk.

Bij het zien van "Waterfalls" van TLC moet ik gelijk denken aan:

Gast
geplaatst: vandaag om 09:10 uur

geplaatst: vandaag om 09:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.