MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 3)

zoeken in:
VanDeGriend schreef:
(quote)
Ah ja die grote inspirator, of beter gezegd, letterlijk voorzegger, van menig recensie alhier

Heheh ja dat is mij ook wel eens opgevallen. Een tamelijk vrije vertaling weliswaar, maar toch.

2007

(afbeelding)
#33 in top 250

2006

(afbeelding)
#2 in top 250

2005

(afbeelding)
#126 in top 250

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ah ja die grote inspirator, of beter gezegd, letterlijk voorzegger, van menig recensie alhier

Erh?

Scarufi... de Scarufi van "A brief history of Popular Music before Rock Music" ??

Maar dan snap ik nog niet meteen de clue vrees ik...

handsome_devil
Er zijn gewoon users die Scaruffi reviews gebruiken om hier hun reviews te schrijven en ook geïnspireerd worden door de cijfers die hij aan albums geeft

handsome_devil schreef:
Er zijn gewoon users die Scaruffi reviews gebruiken om hier hun reviews te schrijven en ook geïnspireerd worden door de cijfers die hij aan albums geeft

Serieus? Méén je dat nou???
Goh... mja.. jammer eigenlijk......

fredpit
handsome_devil schreef:

namen graag

8 - 2 TV

Casartelli (moderator)
Ah, 't is voorbij? Ik had al zo'n gevoel vanmorgen, dat gaat geen halve dag meer duren.

De fluwelen ondergrond en Nico... had beslist slechter gekund.

Joy Division keurig tweede al had dat natuurlijk 1 moeten zijn. Maar had idd slechter gekund. Vond het een geslaagde KO wel met lekker voorspelbaar stemgedrag. Dat houdt zaken wel zo duidelijk.

Iig een terechte winnaar

Ik vind dat deze ko een nogal onvoorspelbaar verloop had. Wie had gedacht dat Deaf Center zo ver zou komen?

Inderdaad leuk. En ik had Sister ook niet zo ver verwacht, ook leuk

Ook ik had Joy Division liever op 1 gezien en Velvet op 2, maar ik kan er best vrede mee nemen

Ben ook blij dat Sonic Youth/ Sister zo hoog geëindigd is....

basketballerke
De KO der onvoorspelbaarheid ja, Gridlock en Marbles had ik ook nooit zo ver verwacht. Het is jammer dat de finale dan weer een matige was.

Erg mooie winnaar

Het was inderdaad juist heel onvoorspelbaar. Geen Radiohead, Beatles, Cure of Young bij de laatste 16. En leuk dat Talk Talk en Television het zo lang hebben uitgehouden.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:50 uur

geplaatst: vandaag om 17:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.