MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Slagveld Der Vampieren (De Grote Gothic KO)

zoeken in:
Lin
Even wat andere dingetjes:

Dubbele van Black Sabbath is inmiddels vervangen door SPK- In Flagrante Delicto

438 + 439 worden nog opgevuld door El Ninjo.

Verder heb ik in de lijst verwerkt wie de open plaatsen nog zouden opvullen, alleen vanaf 502 niet, moeten jullie zelf maar uitvechten, of gewoon allemaal nomineren

Lin
en nu eten

Sheplays
Lin schreef:
Draai nu die m4a op foobar, op pc van reptile...

@ Janine: Je moet even (in foobar) naar file --> preferences --> filetypes.

Dan klik je associate all aan, en dan save all... moet ie alles spelen wat erin staat...heb die salamandrina van spijtoptant opnieuw gedownload en hij speelt m probleemloos af...succes

Thanks, Lin, 't is gelukt!

Lin
gelukkig maar!

djeffibrelich
nou als cocteau twins mag dan mag this mortal coil ook niet ontbreken vind ik.

502. this mortal coil - song to the siren

Lin
dat mag, zolang je maar een linkje meelevert

(ik zet m in de lijst hoor )

djeffibrelich
dankjewel, en ik ga proberen om de link toe te voegen maar ik weet niet hoe dat gaat.

edit: hier is ie

502.this mortal coil- song ...

@Linnie: Kun je van nummer 129 en 136 de gehele titel zichtbaar maken in de lijst? Verder ben ik gelukkig niet zo perfectionistisch.

@djef: Vergeleken met sommige nummers die al in de lijst staan zijn die nummers van Cocteau Twins zelfs zwaar gothic.

djeffibrelich
reptile71 schreef:
@djef: Vergeleken met sommige nummers die al in de lijst staan zijn die nummers van Cocteau Twins zelfs zwaar gothic.

vergeleken met tom waits en smashing pumpkins wel ja

Lin
paul, 136 gedaan, 129 niet, staat al zo in de link van Sheplays (in de link staat she.wma dus ik denk dat t misschien zo hoort) en ik kan het niet op MuMe vinden, geen idee of de titel langer moet, ik wacht dus even op Sheplays

Sheplays
129 is She... Er komt niets achter maar het wordt wel met drie puntjes vermeld op CD en hoes.

Lin
mooi, dat scheelt me weer werk

perfume
Ik zie dat de dubbele voor black sabbath is vervangen, is er al een vervanging voor Flue - Fridged? (staat er ook 2 x in)[/quote]

Misschien het prachtige nummer van Flue One And A Half?

Lin
haha ja hij is inmiddels al vervangen, wel moeten we de nummers 503-512 nog, dus eventueel kan ie daarbij meedoen...
maar ga jij eens gauw terug naar je cursus "Linkjes toevoegen"

perfume
deric raven schreef:
(quote)

Ja perfume, kun je mij helpen.

Ik Kom net terug van een dagje zwaar tafelen en ik heb vanmorgen een boterham met pindakaas gegeten en vanmiddag een heerlijk klaargemaakte kipfiletje! Maar ik vermoed dat jullie wizzkids hier wat anders onder verstaan?

perfume schreef:
en vanmiddag een heerlijk klaargemaakte kipfiletje! Maar ik vermoed dat jullie wizzkids hier wat anders onder verstaan?
Wel als je had gezegd "een heerlijk kippetje klaargemaakt."

Lin
reptile71 schreef:
Wel als je had gezegd "een heerlijk kippetje klaargemaakt."

ik ga maar stoicijns door met linkjes toevoegen

Lin
Het gaat goed zo zeg, we (jullie ) hoeven nog maar 30 missing linkjes

Ik kan ze niet allemaal vinden.

Lin
nee, hier hebben we het zelfde probleem, al onze hoop is gevestigd op perfume

perfume
[quote="deric raven"- Kirlian Camera - Blue Room[/quote]

Prachtig nummer!

Lin
hahaha, ach ja, en nu kan jij tenminste lekker uitbuiken van je zware getafel

maar perfume, als je nog tips hebt waar ik (of iemand anders) wat van je nominaties kan luisteren of downloaden, dan graag, dan voegen wij de links wel toe

Lin
dat was een foutje van mij Deric, 380 tm 383 was een mapje voor gemaakt door orbit, had ik over t hoofd gezien, maar heb deze missing links inmiddels uit t lijstje verwijderd. Zal deze er voor t gemak nog wel even bij zetten hoor (en voor de moeite )

perfume
Lin schreef:
hahaha, ach ja, en nu kan jij tenminste lekker uitbuiken van je zware getafel

maar perfume, als je nog tips hebt waar ik (of iemand anders) wat van je nominaties kan luisteren of downloaden, dan graag, dan voegen wij de links wel toe

Ik zal eens kijken bij mijn myspace vriendjes!

Lin
perfume schreef:
(quote)

Ik zal eens kijken bij mijn myspace vriendjes!

Zo, dat was mijn aandeel voorlopig, ik zal kijken of ik de komende dagen nog tijd heb, maar de lijst is al een stuk korter.

Lin
In ieder geval ontzettend bedankt, dit scheelt al een heleboel!

(alles tot nu toe verwerkt trouwens)

Er zijn er zeker nog 10 te vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:18 uur

geplaatst: vandaag om 00:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.