Muziek / Muziekgames / Slagveld Der Vampieren (De Grote Gothic KO)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2007, 19:14 uur
Even wat andere dingetjes:
Dubbele van Black Sabbath is inmiddels vervangen door SPK- In Flagrante Delicto
438 + 439 worden nog opgevuld door El Ninjo.
Verder heb ik in de lijst verwerkt wie de open plaatsen nog zouden opvullen, alleen vanaf 502 niet, moeten jullie zelf maar uitvechten, of gewoon allemaal nomineren
Dubbele van Black Sabbath is inmiddels vervangen door SPK- In Flagrante Delicto
438 + 439 worden nog opgevuld door El Ninjo.
Verder heb ik in de lijst verwerkt wie de open plaatsen nog zouden opvullen, alleen vanaf 502 niet, moeten jullie zelf maar uitvechten, of gewoon allemaal nomineren

0
Sheplays
geplaatst: 25 december 2007, 20:02 uur
Lin schreef:
Draai nu die m4a op foobar, op pc van reptile...
@ Janine: Je moet even (in foobar) naar file --> preferences --> filetypes.
Dan klik je associate all aan, en dan save all... moet ie alles spelen wat erin staat...heb die salamandrina van spijtoptant opnieuw gedownload en hij speelt m probleemloos af...succes
Draai nu die m4a op foobar, op pc van reptile...
@ Janine: Je moet even (in foobar) naar file --> preferences --> filetypes.
Dan klik je associate all aan, en dan save all... moet ie alles spelen wat erin staat...heb die salamandrina van spijtoptant opnieuw gedownload en hij speelt m probleemloos af...succes

Thanks, Lin, 't is gelukt!

0
djeffibrelich
geplaatst: 25 december 2007, 20:10 uur
nou als cocteau twins mag dan mag this mortal coil ook niet ontbreken vind ik.
502. this mortal coil - song to the siren
502. this mortal coil - song to the siren
0
geplaatst: 25 december 2007, 20:11 uur
dat mag, zolang je maar een linkje meelevert 
(ik zet m in de lijst hoor
)

(ik zet m in de lijst hoor
)
0
djeffibrelich
geplaatst: 25 december 2007, 20:12 uur
dankjewel, en ik ga proberen om de link toe te voegen maar ik weet niet hoe dat gaat.
edit: hier is ie
502.this mortal coil- song ...
edit: hier is ie
502.this mortal coil- song ...
0
geplaatst: 25 december 2007, 21:27 uur
@Linnie: Kun je van nummer 129 en 136 de gehele titel zichtbaar maken in de lijst? Verder ben ik gelukkig niet zo perfectionistisch. 
@djef: Vergeleken met sommige nummers die al in de lijst staan zijn die nummers van Cocteau Twins zelfs zwaar gothic.

@djef: Vergeleken met sommige nummers die al in de lijst staan zijn die nummers van Cocteau Twins zelfs zwaar gothic.

0
djeffibrelich
geplaatst: 25 december 2007, 21:29 uur
reptile71 schreef:

vergeleken met tom waits en smashing pumpkins wel ja

0
geplaatst: 25 december 2007, 21:32 uur
paul, 136 gedaan, 129 niet, staat al zo in de link van Sheplays (in de link staat she.wma dus ik denk dat t misschien zo hoort) en ik kan het niet op MuMe vinden, geen idee of de titel langer moet, ik wacht dus even op Sheplays 

0
Sheplays
geplaatst: 25 december 2007, 22:42 uur
129 is She... Er komt niets achter maar het wordt wel met drie puntjes vermeld op CD en hoes.
0
perfume
geplaatst: 26 december 2007, 00:00 uur
Ik zie dat de dubbele voor black sabbath is vervangen, is er al een vervanging voor Flue - Fridged? (staat er ook 2 x in)[/quote]
Misschien het prachtige nummer van Flue One And A Half?
Misschien het prachtige nummer van Flue One And A Half?

0
geplaatst: 26 december 2007, 00:02 uur
haha ja hij is inmiddels al vervangen, wel moeten we de nummers 503-512 nog, dus eventueel kan ie daarbij meedoen... 
maar ga jij eens gauw terug naar je cursus "Linkjes toevoegen"

maar ga jij eens gauw terug naar je cursus "Linkjes toevoegen"

0
perfume
geplaatst: 26 december 2007, 00:05 uur
deric raven schreef:
Ja perfume, kun je mij helpen.
(quote)
Ja perfume, kun je mij helpen.

Ik Kom net terug van een dagje zwaar tafelen en ik heb vanmorgen een boterham met pindakaas gegeten en vanmiddag een heerlijk klaargemaakte kipfiletje! Maar ik vermoed dat jullie wizzkids hier wat anders onder verstaan?

0
geplaatst: 26 december 2007, 00:15 uur
perfume schreef:
en vanmiddag een heerlijk klaargemaakte kipfiletje! Maar ik vermoed dat jullie wizzkids hier wat anders onder verstaan?
Wel als je had gezegd "een heerlijk kippetje klaargemaakt." en vanmiddag een heerlijk klaargemaakte kipfiletje! Maar ik vermoed dat jullie wizzkids hier wat anders onder verstaan?

0
geplaatst: 26 december 2007, 00:46 uur
Het gaat goed zo zeg, we (jullie
) hoeven nog maar 30 missing linkjes 
) hoeven nog maar 30 missing linkjes 
0
geplaatst: 26 december 2007, 00:51 uur
nee, hier hebben we het zelfde probleem, al onze hoop is gevestigd op perfume 

0
perfume
geplaatst: 26 december 2007, 00:51 uur
[quote="deric raven"- Kirlian Camera - Blue Room[/quote]
Prachtig nummer!
Prachtig nummer!

0
geplaatst: 26 december 2007, 01:03 uur
hahaha, ach ja, en nu kan jij tenminste lekker uitbuiken van je zware getafel 
maar perfume, als je nog tips hebt waar ik (of iemand anders) wat van je nominaties kan luisteren of downloaden, dan graag, dan voegen wij de links wel toe

maar perfume, als je nog tips hebt waar ik (of iemand anders) wat van je nominaties kan luisteren of downloaden, dan graag, dan voegen wij de links wel toe

0
geplaatst: 26 december 2007, 01:10 uur
dat was een foutje van mij Deric, 380 tm 383 was een mapje voor gemaakt door orbit, had ik over t hoofd gezien, maar heb deze missing links inmiddels uit t lijstje verwijderd. Zal deze er voor t gemak nog wel even bij zetten hoor (en voor de moeite
)
)
0
perfume
geplaatst: 26 december 2007, 01:10 uur
Lin schreef:

Ik zal eens kijken bij mijn myspace vriendjes!

0
geplaatst: 26 december 2007, 01:11 uur
perfume schreef:
(quote)

0
geplaatst: 26 december 2007, 01:19 uur
Zo, dat was mijn aandeel voorlopig, ik zal kijken of ik de komende dagen nog tijd heb, maar de lijst is al een stuk korter.
0
geplaatst: 26 december 2007, 01:26 uur
In ieder geval ontzettend bedankt, dit scheelt al een heleboel! 
(alles tot nu toe verwerkt trouwens)

(alles tot nu toe verwerkt trouwens)
* denotes required fields.