Muziek / Muziekgames / Van welke plaat is dit de hoes?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2004, 10:36 uur
kweet t niet hoor :S Kun je nog een hint geven? Uit welk jaar t komt of wat voor soort band t is?
0
geplaatst: 16 september 2004, 12:42 uur
Het is een Adult Orientated Rock band, het album staat op deze site. Denk aan een filmtitel van James Dean. Daar moet je het voorlopig mee doen
.
.
0
geplaatst: 16 september 2004, 23:10 uur
Heeft nou nog niemand em? Chopchop mensen!
(hij is lastig Jester.. zucht)
(hij is lastig Jester.. zucht)
0
geplaatst: 16 september 2004, 23:33 uur
Gevonden aan de hand van die laatste tip: Giant met Last of the runaways. 

0
geplaatst: 17 september 2004, 09:37 uur
0
geplaatst: 19 september 2004, 02:22 uur
Ja sorry het lukte mij niet om die foto erop te krijgen? welke codes meot je daarvoor gebruiken? Anways bedankt dat jij hem er goed voor me op hebt gezet 

0
geplaatst: 19 september 2004, 04:48 uur
Ziet er uit als iets symfonisch. Zo'n gelikte hoes met een tekening vol symboliek.
0
geplaatst: 19 september 2004, 09:56 uur
Ok, ik geef een hint: het logo van de band staat er ook op... Als je het logo kent is het makkelijk 

0
geplaatst: 19 september 2004, 11:53 uur
irene83 schreef:
Ja sorry het lukte mij niet om die foto erop te krijgen? welke codes meot je daarvoor gebruiken? Anways bedankt dat jij hem er goed voor me op hebt gezet

Je link bevatte alleen iets te veel tekens. Hij moet eindigen op een extensie, bv: jpg
0
geplaatst: 19 september 2004, 22:51 uur
EmDee schreef:
Je link bevatte alleen iets te veel tekens. Hij moet eindigen op een extensie, bv: jpg
(quote)
doet ie toch?
kijk maar eens bij eigenschappen... Waar moet ik dan de goede code vandaan halen?
0
geplaatst: 20 september 2004, 10:07 uur
Kijk maar even bij de faq. Daar zul je zien dat het adres vooragegaan wordt door [img ], en eindigt met [/img ] (en dan zonder spaties). Dat moet je dus voor en achter je link zetten.
Maar al met al weet ik je opgave nog steeds niet. Nog een hintje?
Maar al met al weet ik je opgave nog steeds niet. Nog een hintje?
0
geplaatst: 20 september 2004, 10:30 uur
irene83 schreef:
doet ie toch?
kijk maar eens bij eigenschappen... Waar moet ik dan de goede code vandaan halen?
(quote)
doet ie toch?
kijk maar eens bij eigenschappen... Waar moet ik dan de goede code vandaan halen?Als ik met de rechtermuisknop op eigenschappen druk, zie ik t volgende:
http://store.artistdirect.com/...
Dat laatste stukje achter jpg zorgt voor de fout.
0
geplaatst: 20 september 2004, 18:39 uur
Oh ik zie dat inderdaad nu EmDee. Ennuh... die URL had ik inderdaad tussen [img ] en [/img ] gezet... zonder spaties
ik ben ook nog op een ander board actief namelijk haha en daar kun je gewoon op een knopje klikken en krijg je automatisch de codes, zo heb ik ze geleerd namelijk... En dit is een band waar ik graag naar luister... dat is de laatste hint die ik geef
Het is op de site te vinden. Veel succes met zoeken 
ik ben ook nog op een ander board actief namelijk haha en daar kun je gewoon op een knopje klikken en krijg je automatisch de codes, zo heb ik ze geleerd namelijk... En dit is een band waar ik graag naar luister... dat is de laatste hint die ik geef
Het is op de site te vinden. Veel succes met zoeken 
0
geplaatst: 22 september 2004, 08:41 uur
Kyra schreef:
Journey - Trial by fire
Journey - Trial by fire
irene83 schreef:
Het is op de site te vinden.
Het is op de site te vinden.
Waar dan?
0
geplaatst: 22 september 2004, 09:02 uur
Het staat inderdaad niet op de site.
Edit: Maar ik herkende het logo wel.
Edit: Maar ik herkende het logo wel.
0
geplaatst: 25 september 2004, 17:09 uur
De bandnaam lijkt een beetje op James Bond. Het is een compilatie cd.
0
geplaatst: 25 september 2004, 17:25 uur
Hmm... Bardo Pond, Matt Pond PA en James zijn het in elk geval niet. 

0
geplaatst: 27 september 2004, 16:50 uur
Zal ik een ander hoesplaatje plaatsen van dezelfde band? Als je die weet, kan je ook achter deze komen.
0
geplaatst: 27 september 2004, 23:57 uur
Wel, oke. Maar het lijkt erop dat ik de enige ben die nog met dit spelletje meedoet. 

0
geplaatst: 28 september 2004, 09:08 uur
Nou, hier is dan in ieder geval een andere hoes van dezelfde band. Deze plaat staat wel op MusicMeter.

* denotes required fields.