MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Van welke plaat is dit de hoes?

zoeken in:
Ik dacht aan Iron & Wine en The Shins (die ik altijd met elkaar associeer, maar het is dus The Shins in hun incarnatie als Flake Music. Het album heet When You Land Here, It's Time to Return. Ken het verder niet, maar The Shins zijn wel erg goed.

Mag ik nu een nieuwe doen?

Yak
herman schreef:

Ik dacht aan Iron & Wine en The Shins (die ik altijd met elkaar associeer, maar het is dus The Shins in hun incarnatie als Flake Music. Het album heet When You Land Here, It's Time to Return. Ken het verder niet, maar The Shins zijn wel erg goed.

Mag ik nu een nieuwe doen?

U mag.
En luister ook vooral die plaat van Flake Music, hij is schitterend. Als je The Shins hoog hebt zitten, kan het al niet meer mis gaan. James Mercer op zang, je herkent het gelijk.

Ik zal het 's bookmarken.

Ik stond laatst in de Elpee in Leiden en zag een t-shirt met onderstaande afbeelding en kon er maar niet op komen waar het vandaan kwam. 's Kijken of jullie het wel zien.

(afbeelding)

Yak
Piece of cake: dit is Screamadelica van Primal Scream.

Dit is wel een mooi 1-2'tje. Volgende keer toch maar een ietwat obscuurder album uitkiezen. Overigens ben ik niet zo handig met het bewerken van hoezen, dus ik kies bij voorkeur iets waar de albumtitel en bandnaam niet opstaat. Misschien toch een keer met photoshop in de weer ofzo....

Maar goed, doe de volgende maar.

Yak
Een persoonlijke favoriet dan maar, waarschijnlijk niet al te moeilijk.

(afbeelding)

Yak
Niemand enig idee?
Tip: ze zitten op hun eigen label.

Doet me enorm hard denken aan µ-Ziq, maar zal wel niet dan.

The Delgados met "Domestiques", dacht ik

Yak
Zach heeft 'm correctemundo.

En omdat Yak zo'n gozer is, mag hij de volgende hoes kiezen (met andere woorden: ik heb totaal géén inspiratie )

Yak
Oh, en hier was ik nog aan de beurt zie ik.

Ook hier een makkelijke, houdt het spel een beetje aan de gang.

(afbeelding)

JonnieBrasco
Cat Power met What Would The Community Think

JonnieBrasco
De volgende:

(afbeelding)

JonnieBrasco
Hint: Band wordt genoemd in het forumtopic "Bandnaam-bandnaam spel"

Talk Talk - ASides BeSides

Het deed me al een belletje rinkelen, maar de hint gaf de doorslag. Prachtige hoes!

ElMeroMero
Thee Silver Mt. Zion bladiebla-Horses in The Sky

Het regent koelkasten op Musicmeter.

Volgende!

ElMeroMero
Hier komt-ie dan

(afbeelding)

Volgens een vriend van mij is dit max richters met notebooks.

ElMeroMero
Het is inderdaad de hoes van Max Richter's "The Blue Notebooks". Die vriend van je had het dus(genoeg) bij het rechte einde.

Plaats jij (of die vriend) even een nieuw plaatje ?

ok, Nieuwe opgave:

(afbeelding)

Dat lijkt me The Cult - Love

klopt.

Geen flauw idee hoe ik hier een beeldbestand kan plaatsen

Door de link tussen [ img ] en [ /img ] tags te zetten (zonder de spatie's uiteraard )

Ik wil dit forum niet nodeloos ophouden maar ik ben nog geen vrienden met Picturetrail blijkbaar.

Wat voor browser gebruik je?

Als je met Firefox op je rechtermuisknop op een plaatje klikt, staat er onder andere 'copy link location'. Als je dat tussen [img ] en [/img ] zet, dan zou het goed moeten komen. Maar dan wel zonder die spaties

Beste is plaatje opslaan onder onbekende naam en dan via imageshack.us deze te hosten.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:31 uur

geplaatst: vandaag om 13:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.