Muziek / Muziekgames / Van welke plaat is dit de hoes?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2006, 14:35 uur
Hadden ze bij ons in de bibliotheek liggen vroeger
. Coole hoes ook verder. Zal maar iets "simpel" pogen dan :

. Coole hoes ook verder. Zal maar iets "simpel" pogen dan :
0
geplaatst: 15 maart 2006, 18:42 uur
Daniel Bedingfield - Gotta Get Thru This (2002), kon de persoon gewoon herkennen, best gek eigenlijk.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 20:18 uur
0
DutchViking
geplaatst: 20 maart 2006, 22:59 uur
Ik heb geen flauw idee van welke band/artiest dit de hoes is. Kun je een hint geven, John Doe?
0
DutchViking
geplaatst: 29 maart 2006, 19:07 uur
Ja, nu is het onderhand wel weer tijd voor een nieuwe hint... 

0
geplaatst: 30 maart 2006, 08:59 uur
Aangezien we toch geen hint krijgen.
Ik dacht eigenlijk aan een hele jonge Marianne Faithfull, tenminste het koppie met die pony.
Om dan maar een wilde gok te doen:
Marianne Faithfull - Dreamin' My Dream.
Ik dacht eigenlijk aan een hele jonge Marianne Faithfull, tenminste het koppie met die pony.
Om dan maar een wilde gok te doen:
Marianne Faithfull - Dreamin' My Dream.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 23:56 uur
Ik heb deze hoes afgelopen kwartaal in mijn handen gehad en zit me al een week af te vragen wat het nou ook al weer is.
Als het eind van de week nog niet bekend is, ga ik alle ceedees af tot ik hem vind.
Als het eind van de week nog niet bekend is, ga ik alle ceedees af tot ik hem vind.

0
geplaatst: 5 april 2006, 12:48 uur
Ok, nu lijkt het me wel tijd voor het noemen van de eerste synth
(dat is de hint, morgen/overmorgen de volgende als dat nodig is)
(dat is de hint, morgen/overmorgen de volgende als dat nodig is)
0
geplaatst: 5 april 2006, 13:35 uur
Jeanicious schreef:
Lijkt inderdaad wel aardig op de coverface. Daar staat echter een man Ik dacht eigenlijk aan een hele jonge Marianne Faithfull, tenminste het koppie met die pony.
Tevens de producer van de muziek.
0
geplaatst: 7 april 2006, 03:45 uur
Tony Danza & the amazing kandykorns - Your mama had too much to drink last night, and look in who's bed she ended up, stupid!
0
geplaatst: 7 april 2006, 09:12 uur
Hahahaha, heb ik serieus ook aan gedacht. Alleen als je haar hoezen bekijkt ziet ze er een beetje enger uit dan het figuur op deze hoes.
0
geplaatst: 7 april 2006, 09:21 uur
0
geplaatst: 10 april 2006, 12:48 uur
0
geplaatst: 4 mei 2006, 22:54 uur
Geef ook maar een hint. (pm onderweg)
Lijkt trouwens wel te werken, een album noemen met haast geen stemmen van forum-actieve users. Ik had alleen wel wat vaker moeten komen kijken of er tips nodig waren
(pm's kunnen dat oplossen).
Lijkt trouwens wel te werken, een album noemen met haast geen stemmen van forum-actieve users. Ik had alleen wel wat vaker moeten komen kijken of er tips nodig waren
(pm's kunnen dat oplossen).* denotes required fields.