MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
Woutt
Hallo,

Ik heb een ID contest gemaakt met uitsluitend rockgerelateerde nummers. De bedoeling is dat jullie nummers proberen te raden. Jullie sturen mij dus een berichtje met daarin je antwoorden, dus NIET hier neerzetten, want dan kunnen anderen ervan profiteren. Ik zal je een berichtje sturen met welke je goed en fout had. Je mag zo vaak inzenden als je wilt. De contest bestaat uit 25 snippets. Een goed antwoord (dus correcte artiest + correct nummer) levert 2 punten op. Als je alleen de titel of alleen de artiest weet te raden, levert dat 1 punt op. Er zijn dus in totaal 25x2=50 punten te halen. Ik zal zo nu en dan tussenstanden geven van de inzendingen. Wat niet mag is de tracks stiekem in id-fora (hier of elders) posten, om er zo achter te komen. Word je wel betrapt, dan zul je gediskwalificeerd worden, en moet de contest aangepast worden. Houd het dus gewoon gezellig en wees sportief!

DOWNLOADLINK:

http://rapidshare.com/files/81040020/ID_Contest.rar.html

Dus gewoon mij een pm sturen met je antwoorden, en NIET hier!

Een einddatum zal ik nog wel bekendmaken. Diegene die wint, mag de volgende contest maken.

Veel succes!

Woutt
Sorry, past beter in Muziekgames. Kan dat verplaatst worden?

Lin
Leuk idee (idd voor games )

Ik zal binnenkort eens gaan luisteren!

Woutt
De eerste score is binnen!

01. handsome_devil 12 punten

handsome_devil

PM is onderweg: erg frustrerend want een aantal weet ik wel degelijk maar ik kan er domweg niet opkomen (ik ben ook erg slecht in titels). Maar goed, ik begrijp dat ik meerdere keren kan invullen dus die lege plekken probeer ik nog op te vullen t.z.t.
Ik denk dat ik voorlopig net langs handsome_devil weet te komen, maar de score is verder aan de lage kant.

Leuk gedaan Woutt!!!!

handsome_devil
Had ik ook. Ik herken wel de helft en zo, maar ik heb dan geen idee hoe die nummers heten. Aargh.

_2M
Leuk bedacht, al herken ik er maar 2

handsome_devil schreef:
Had ik ook. Ik herken wel de helft en zo, maar ik heb dan geen idee hoe die nummers heten. Aargh.

Frustrerend is dat he, en nog erger is dat ik zeker weet dat ik er een aantal op cd heb
Wel een heel leuk initiatief dit

handsome_devil
Zeker weten Ik hoop dat de uitslag snel bekend wordt gemaakt zodat er weer snel een nieuwe quiz komt

Misschien een idee om dit initiatief voort te zetten dus. Ik ben nu al zwaar gefrustreerd, want had al lang in bed moeten liggen, echter kom nog steeds niet op nummer 1 . Voorlopig weet ik 6/25...

ik krijg 'niks' via rapidshare

Lukas schreef:
echter kom nog steeds niet op nummer 1

Die wist ik dan weer wel gelijk

Ik herkende er welgeteld 5

HiLL schreef:
Ik herkende er welgeteld 5

En dat terwijl je ooit zo nadrukkelijk je liefde hebt geuit voor de band van fragment 16.

Woutt
Oke, we hebben twee nieuwe deelnemers binnen!

01. tondeman 40 punten
02. aERodynamIC 21 punten
03. handsome_devil 12 punten

ton komt met een ontzettend hoog puntenaantal binnen en aERo wist er ook zeker wel een aantal.

Oldfart schreef:
ik krijg 'niks' via rapidshare

Wat gaat er precies mis? Hier gaat het prima...

Woutt
01. tondeman 40 punten
03. herman 18 punten
04. handsome_devil 12 punten

herman doet ook gezellig mee.

Mijn antwoorden zijn ook opgestuurd. Ik gok dat ik hetzelfe als hd ga hebben, want ik wist er 6.

herman schreef:
(quote)

En dat terwijl je ooit zo nadrukkelijk je liefde hebt geuit voor de band van fragment 16.

Weet niet wat dat was, dus ben benieuwd! Pm?

Woutt
01. tondeman 40 punten
03. herman 18 punten
04. Koenr 16 punten
05. handsome_devil 12 punten
05. Arno 12 punten

Ook Koenr en Arno wagen een gokje..

Nou dat valt me nog mee: ik ben veel te slecht in het onthouden van titels..... en een aantal herken ik maar ik weet echt niet van wie. Het erge is ook dat ik er een paar op cd heb *schaamt zich*.

handsome_devil
HiLL schreef:
(quote)

Weet niet wat dat was, dus ben benieuwd! Pm?

omg HiLL. ga je schamen.

Denk dat de antwoorden straks veel a-ha erlebnissen opleveren, herken bijna alles, maar weet er maar 5

handsome_devil schreef:
(quote)

omg HiLL. ga je schamen.

Weet het al, een plaat die een 2,5* krijgt van mij

handsome_devil

Woutt
Weer een nieuwe deelnemer erbij

01. tondeman 40 punten
03. herman 18 punten
04. Koenr 16 punten
05. handsome_devil 12 punten
05. Arno 12 punten
07. Titmeister 8 punten

MetalDex
Hoe lang duurt een ronde? Ik ben ontzettend benieuwd wat het allemaal is, ik ken 3 nummers, maar herken er nog een deel. Ontzettend frustrerend, vooral die eerste

Woutt
Jornaquin en nevyn doen ook mee..

01. tondeman 40 punten
02. Jornaquin 24 punten
03. aERodynamIC 21 punten
04. herman 18 punten
05. Koenr 16 punten
06. handsome_devil 12 punten
06. Arno 12 punten
08. nevyn 10 punten
09. Titmeister 8 punten

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.