Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2008, 17:20 uur
4-2-0-0
de voorlaatste lijkt wel een stripverhaal uit de jaren '30
de voorlaatste lijkt wel een stripverhaal uit de jaren '30
0
geplaatst: 16 februari 2008, 17:37 uur
Dudeness schreef:
Vraagje voor de volgende ronde:
Tijdens deze ronde zijn er een kleine 3000 nieuwe titels bijgekomen op Mume.
Zo komen we dus nooit tot het eind natuurlijk. Vandaar volgend voorstel: zou het niet goed zijn om tijdens de eerste ronde per 4 of 5 hoezen te werken en enkel de beste hiervan te weerhouden? Zo moeten we niet weken aan een stuk extreem lelijke hoezen wegstemmen en komen we vlugger tot "the fun part" (lees: de fase waarin we nu zitten....)
Wat denken jullie?
Vraagje voor de volgende ronde:
Tijdens deze ronde zijn er een kleine 3000 nieuwe titels bijgekomen op Mume.
Zo komen we dus nooit tot het eind natuurlijk. Vandaar volgend voorstel: zou het niet goed zijn om tijdens de eerste ronde per 4 of 5 hoezen te werken en enkel de beste hiervan te weerhouden? Zo moeten we niet weken aan een stuk extreem lelijke hoezen wegstemmen en komen we vlugger tot "the fun part" (lees: de fase waarin we nu zitten....)
Wat denken jullie?
Blij dat mijn voorstel van een aantal maanden geleden toch nog wordt opgepikt...ik doe weer mee...
0
geplaatst: 16 februari 2008, 17:47 uur
Dudeness schreef:
Blij dat mijn voorstel van een aantal maanden geleden toch nog wordt opgepikt...ik doe weer mee...
(quote)
Op dat idee had ik me gebaseerd. Maar ik wist niet meer van wie het bericht kwam. Bedankt dus

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.