Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2008, 23:32 uur
Ik ben blij dat een moderator nu ook mijn opmerking heeft bevestigd dat de site erg traag liep bij uit de kluiten gewassen topics. De knock-out hoezen topic bevatte meer dan 2500 (sub)pagina's waardoor de site irritant traag werd. Ik had dit aangegeven maar ik kreeg geen gehoor bij andere gebruikers. Nu blijkt dus toch dat ik gelijk had
(maar ja, dat wist ik natuurlijk al)
0-0-4-1 trouwens.
(maar ja, dat wist ik natuurlijk al)0-0-4-1 trouwens.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 01:09 uur
TheSilmarillia schreef:
Ik ben blij dat een moderator nu ook mijn opmerking heeft bevestigd dat de site erg traag liep bij uit de kluiten gewassen topics. De knock-out hoezen topic bevatte meer dan 2500 (sub)pagina's waardoor de site irritant traag werd. Ik had dit aangegeven maar ik kreeg geen gehoor bij andere gebruikers. Nu blijkt dus toch dat ik gelijk had
(maar ja, dat wist ik natuurlijk al)
(maar ja, dat wist ik natuurlijk al)Ik zal in de loop van de komende tijd wel meer grote topics een vervolgdeel geven. Maar dit topic was wel enorm groot inderdaad.

0
geplaatst: 26 februari 2008, 01:12 uur
TheSilmarillia schreef:
Ik ben blij dat een moderator nu ook mijn opmerking heeft bevestigd dat de site erg traag liep
Ik ben blij dat een moderator nu ook mijn opmerking heeft bevestigd dat de site erg traag liep
Ik moest er ook 2 keer een melding van geven hoor, soms duurt het even haha

8549 - 8550 - 8551 - 8552

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.