Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
max en joep
geplaatst: 29 april 2008, 11:48 uur
zullen we weer een andere plaatsen?
ik bedank maar even voor de eer, want ik heb een iets andere smaak de dan de gemiddelde MuMe bezoeker (sprak hij subtiel
)
ik bedank maar even voor de eer, want ik heb een iets andere smaak de dan de gemiddelde MuMe bezoeker (sprak hij subtiel
)
0
DonDijk
geplaatst: 29 april 2008, 11:49 uur
max en joep schreef:
)
)Mag ik?

0
max en joep
geplaatst: 29 april 2008, 12:02 uur
mmmmm.......
Ik zie absoluut de vuigheid in van haar maar ik geloof dat ik toch voor het eerst niet helemaal met je mee kan gaan Don.
voor deze toch een minnetje.
2-
Ik zie absoluut de vuigheid in van haar maar ik geloof dat ik toch voor het eerst niet helemaal met je mee kan gaan Don.
2-
0
DonDijk
geplaatst: 29 april 2008, 12:03 uur
max en joep schreef:
mmmmm.......
2-
mmmmm.......
2-
Vind haar ook niet zo hoor...Wil gewoon de jongens hier laten schrikken omdat ze bijna een blote tepeltje kunnen zien.
0
geplaatst: 29 april 2008, 18:19 uur
Wellicht dat de immer appetijtelijke Aretha Franklin de vleeskeuring beter doorstaat.

0
geplaatst: 29 april 2008, 18:26 uur
Argh, daar heb je die foto weer, is er dan niemand die haar verteld dat die jurk misschien niet zo'n goed idee is...
-1
Lijkt wel aan alle Max- en Joep criteria te voldoen overigens!
-1
Lijkt wel aan alle Max- en Joep criteria te voldoen overigens!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.