Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 16 juni 2008, 10:57 uur
plus voor haar figuur, je weet toch.. ik kick op mooie zachte buikjes enzo 2+
0
geplaatst: 16 juni 2008, 18:43 uur
SelmaDuim schreef:
Ja, dat is natuurlijk logisch!
Om te moeten kunnen draaien moet je natuurlijk een lelijke dikke slecht geklede man zijn.
(quote)
Ja, dat is natuurlijk logisch!
Om te moeten kunnen draaien moet je natuurlijk een lelijke dikke slecht geklede man zijn.

als je logisch nadenkt kan het niets anders zijn dan een poging tot (over)compensatie.
(al is het me bekend dat logisch nadenken niet de meest vrouwelijke eigenschap is)
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 juni 2008, 18:47 uur
GrafGantz schreef:
als je logisch nadenkt kan het niets anders zijn dan een poging tot (over)compensatie.
(al is het me bekend dat logisch nadenken niet de meest vrouwelijke eigenschap is)
Lol! Jij hebt zeker Psychologie voor Dummies gelezen? Zo te zien wel een erg goedkope uitgave.

Als ze een shirtje had aangetrokken kon ze wel ineens draaien zeker?
Als ik wil weten of een artiest kan draaien dan luister ik naar de muziek en laat ik me niet leiden door externe dingen die er niks mee te maken hebben. Dàt vind ik logisch nadenken. Dat mannen nu meteen van slag zijn vanwege een paar mooie borsten zegt meer over henzelf dan over de vrouw met de mooie borsten.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 19:25 uur
Ze is in alle geval al vele malen geweest, maar dit vond ik een mooie foto:

Ashanti

Ashanti
0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2008, 19:27 uur
SelmaDuim schreef:
Lol! Jij hebt zeker Psychologie voor Dummies gelezen? Zo te zien wel een erg goedkope uitgave.
Als ik wil weten of een artiest kan draaien dan luister ik naar de muziek en laat ik me niet leiden door externe dingen die er niks mee te maken hebben. Dàt vind ik logisch nadenken. Dat mannen nu meteen van slag zijn vanwege een paar mooie borsten zegt meer over henzelf dan over de vrouw met de mooie borsten.
(quote)

Maar ze staat er nu ook weer niet met d'r tieten bloot omdat ze zo goed kan draaien...
Vind het trouwens wel een mooie dame (zelfs als ze een shirtje aan zou hebben)
Of ze kan draaien zal me trouwens worst wezen, daar ging het hier toch niet om? Dit was toch een heerlijke vleeskeuring?
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 juni 2008, 19:52 uur
Sietse schreef:
Maar ze staat er nu ook weer niet met d'r tieten bloot omdat ze zo goed kan draaien...
Of ze kan draaien zal me trouwens worst wezen, daar ging het hier toch niet om? Dit was toch een heerlijke vleeskeuring?
Inderdaad een vleeskeuring, niks meer en niks minder. Of iemand knap is beoordeel je door naar het uiterlijk te kijken en of iemand goed muziek kan maken beoordeel je door ernaar te luisteren, maar sommigen laten dat maar al te graag door elkaar lopen blijkbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.