Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
max en joep
geplaatst: 24 juni 2008, 09:31 uur
GrafGantz schreef:
je klinkt zelf in dit topic vaak als een puber van 14. ik hoop maar dat zij dat juist hitsig vindt.
(quote)
je klinkt zelf in dit topic vaak als een puber van 14. ik hoop maar dat zij dat juist hitsig vindt.
gelukkig is er een levensgroot verschil tussen hoe iemand zich af en toe op een forum gedraagt omdat hij of zij dat toevallig leuk vindt, en hoe iemand in het dagelijks leven is.
Dat jij daar voor het gemak compleet aan voorbij gaat, zegt denk ik meer over jou dan over mij.
Voor wat betreft het laatse dametje:

0
geplaatst: 24 juni 2008, 09:35 uur
hij schrijft toch 'in dit topic'
over aan voorbijgaan gesproken.
over aan voorbijgaan gesproken.
0
max en joep
geplaatst: 24 juni 2008, 11:01 uur
Als hij, net als jij, alleen het huidige topic bedoelde, dan sloeg zijn eigen opmerking toch in beginsel al helemaal nergens op?
Leer nou eens BEGRIJPEND lezen, mensen...
0
geplaatst: 24 juni 2008, 11:55 uur
pfff ... je geeft er wel nu al twee keer in een week blijk van dat je tenen langer zijn dan je [begrijpend lezen] metafoor[/begrijpend lezen]
0
max en joep
geplaatst: 24 juni 2008, 12:08 uur
dix schreef:
pfff ... je geeft er wel nu al twee keer in een week blijk van dat je tenen langer zijn dan je [begrijpend lezen] metafoor[/begrijpend lezen]
laten we er over ophouden.
0
DonDijk
geplaatst: 24 juni 2008, 13:47 uur
beetje heel suf, nou kom op met die 10e min en dan ff een levendiger iemand
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.