MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
oh.. ik moet hier ook eens op gaan letten,.,

3-0

speranza
5-0

speranza
6. freitzen - Rammstein

speranza
0-1

Lukk0
speranza, hoe kun je nu stemmen op een battle tussen een user op Musicmeter en een band uit Duitsland terwijl we met een A Silver Mt. Zion KO bezig zijn? Hoe serieus is de rest van jouw stemmen dan te nemen?

6. Blown-Out Joy from Heaven's Mercied Hole vs. Sisters! Brothers! Small Boats of Fire Are Falling from the Sky!

0-1

Moeilijkste tot nu toe, twee geniale nummers.

Ruby1966
0-2

speranza
0-4

Ruby1966
7. The Triumph of Our Tired Eyes vs. Microphones in the Trees

speranza
1-0

1-1 natuurlijk.. en speranza.... stem eens serieus of doe gewoon niet mee.. gezien dat bericht hierboven en je stemmen heb ik helemaal niet het idee dat je er ook maar iets van kent.

Lukk0
1-2

Ik stel voor dat we de stemmen van Speranza van nu af aan negeren, vind het behoorlijk irritant wanneer iemand zo de boel komt verzieken. Ik heb hem een bericht gestuurd om te vragen of hij ueberhaupt wel bekend is met de muziek...

Een lastige, vind ik:

1-3

Ruby1966
8. Sow Some Lonesome Corners So Many Flowers Bloom vs. American Motor over Smoldered Field

Lukk0
2-2

3-3, die eerste is toch wel buitencategorie

precies.. het verschil hier vind ik wel heel erg groot

Lukk0
Ik denk dat die samenzang in het begin voor sommigen dan toch het struikelblok vormt. Ik vond dat ook wel erg moeilijk en ook niet echt in de stijl zoals ik A Silver Mt. Zion en vooral GY!BE gewend was. Uiteindelijk is dit nu één van mijn favorieten geworden, maar ik heb hem wel redelijk wat keren moeten beluisteren.

Lukk0 schreef:
Ik denk dat die samenzang in het begin voor sommigen dan toch het struikelblok vormt. Ik vond dat ook wel erg moeilijk en ook niet echt in de stijl zoals ik A Silver Mt. Zion en vooral GY!BE gewend was. Uiteindelijk is dit nu één van mijn favorieten geworden, maar ik heb hem wel redelijk wat keren moeten beluisteren.

Same here, inmiddels is het zelfs uitgegroeid tot mijn favoriete nummer van A Silver Mt. Zion, zoals ik ook bij het album zelf schreef. Ik ben ook niet altijd even gecharmeerd van de samenzang (overigens wordt op het debuut van GYBE! ook al voorzichtig gezongen), maar hier werkt het beter dan ooit. En het tweede deel van het nummer is gewoon de hemel...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.