Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 22:54 uur
4-6
5 keer meer aangeklikt dan Battle of Evermore bij Led Zeppelin IV. Meest aangeklikt bij Remasters. Stairway To Heaven was 46 in de musicmeter top 2000. Battle of Evermore stond er niet eens in. 31 bij de Rolling Stones Magazine top 500. Ook hier weer, geen Battle of Evermore. Of kijk eens hier: Stairway to Heaven - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Om maar even wat feiten te noemen.
Arrie schreef:
Omdat het altijd zo hoog staat in de top 2000? Je leert het ook nooit he...
En zo'n beetje in iedere andere lijst.Omdat het altijd zo hoog staat in de top 2000? Je leert het ook nooit he...
5 keer meer aangeklikt dan Battle of Evermore bij Led Zeppelin IV. Meest aangeklikt bij Remasters. Stairway To Heaven was 46 in de musicmeter top 2000. Battle of Evermore stond er niet eens in. 31 bij de Rolling Stones Magazine top 500. Ook hier weer, geen Battle of Evermore. Of kijk eens hier: Stairway to Heaven - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Om maar even wat feiten te noemen.
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:03 uur
En de mensen die in deze KO op The Battle of Evermore gestemd hebben vonden dat gewoon echt een beter nummer. Ik zie het probleem niet.
4-7
4-7
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:05 uur
Stairway To Heaven niet eens bij de beste 8 LZ-nummers, vind jij normaal? Nou, dan houdt het toch ook echt op bij mij hoor... Ik dacht dat het doel van dit spel was om een goede indruk te krijgen van wat nou de beste nummers zijn van een artiest.
0
Buffalotid
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:07 uur
Nou, ik vind Stairway al jaren overroepen, ik kan dat nummer niet meer horen in feite.
Dus ik maal er niet om
Er staat zoveel lekkers in die top 8
Dus ik maal er niet om

Er staat zoveel lekkers in die top 8

0
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:09 uur
chevy93 schreef:
Stairway To Heaven niet eens bij de beste 8 LZ-nummers, vind jij normaal? Nou, dan houdt het toch ook echt op bij mij hoor... Ik dacht dat het doel van dit spel was om een goede indruk te krijgen van wat nou de beste nummers zijn.
Stairway To Heaven niet eens bij de beste 8 LZ-nummers, vind jij normaal? Nou, dan houdt het toch ook echt op bij mij hoor... Ik dacht dat het doel van dit spel was om een goede indruk te krijgen van wat nou de beste nummers zijn.
Nee hoor, het idee is om te stemmen op wat jij het beste nummer vindt. En een doel is er eigenlijk niet. Allemaal niet zo moeilijk te begrijpen toch?
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:09 uur
chevy93 schreef:
Stairway To Heaven niet eens bij de beste 8 LZ-nummers, vind jij normaal? Nou, dan houdt het toch ook echt op bij mij hoor... Ik dacht dat het doel van dit spel was om een goede indruk te krijgen van wat nou de beste nummers zijn van een artiest.
Ach, we kunnen ook gewoon alle lijstjes afgaan, weten we meteen dat je geliefde trap naar de hemel het populairste LZ-nummer is. De KO's zijn er gewoon voor de fun, ik (en ik denk velen met mij) vind het gewoon leuk om te doen. Ja, dan gaan er weleens favorieten uit, en ja dat is jammer. It's just a game.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:19 uur
3. Kashmir (Physical Graffiti, 1975) versus In My Time of Dying (Physical Graffiti, 1975)
1-0
1-0
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:25 uur
Al dat geneuzel over welk Led Zeppelin nummer nu populairder is 
Toen ik 18 was vond ik Stairway een prima nummer, nu 24 jaar later heb ik hele andere favorieten van deze super groep. Stairway draai ik niet meer.
De mooiste van hun staat in battle 4, vind ik tenminste

Toen ik 18 was vond ik Stairway een prima nummer, nu 24 jaar later heb ik hele andere favorieten van deze super groep. Stairway draai ik niet meer.
De mooiste van hun staat in battle 4, vind ik tenminste

0
Zorin
geplaatst: 14 oktober 2010, 08:28 uur
verkeerd ingevuld mijnerzijds (tijdstip
) ; excuses, stand dus...
6-5
) ; excuses, stand dus...6-5
0
Zorin
geplaatst: 14 oktober 2010, 08:29 uur
4. Dazed and Confused (Led Zeppelin I, 1969) versus Immigrant Song (Led Zeppelin III, 1970)
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.