MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:

22. Devil Dog vs. Vortex Surfer

0-0

tangmaster
1-0

1-1 Vortex Surfer

1-3

Vortex Surfer is natuurlijk finalemateriaal, al heb ik het nummer veel te vaak gehoord.

1-4

Motorpsycho is nu typisch zo'n band waar ik best veel albums van ken maar waar ik altijd de grootst mogelijke moeite mee heb om de songtitel aan de juiste muziek te koppelen. Helaas kan ik dus maar niet of nauwelijks meedoen met stemmen. En ja, ik weet dat het allemaal op joetjoep staat, maar af en toe iets posten tijdens werk gaat nog wel, maar joetjoepvideootjes gaan luisteren hier zit er echt niet in.

23. Hyena vs. The Other Other Fool

0-2

Tweemaal prijs op rij

1-3

Voor de goede orde: dit is niet The Other Fool van Let Them Eat Cake maar het compleet andere nummer van Roadwork vol. 1.

itchy schreef:

Voor de goede orde: dit is niet The Other Fool van Let Them Eat Cake maar het compleet andere nummer van Roadwork vol. 1.

Tja, als dat er niet staat kan ik het ook niet weten he. Bij deze trek ik m'n stem dus weer in.

De correcte stand van battle 23 is:

1-3

GrafGantz schreef:
Tja, als dat er niet staat kan ik het ook niet weten he. Bij deze trek ik m'n stem dus weer in.

Het staat er wel Graf, gewoon goed lezen

Het ene nummer heet The Other Fool (zie battle 12) en het andere The Other Other Fool dus niet zo verongelijkt doen

23. Hyena vs. The Other Other Fool

1-3

*NEWSFLASH*

Graf is blind

24. The Wheel vs. Watersound

0-1

25. Hey, Jane vs. Starhammer

0-1

1-1, starhammer ook erg sterk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.