MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
0-0-1

1-1-1

Christmas Steps vind ik een van de beste eigenlijk.

voltazy
1-1-2

1-4-2

Aquila
2-4-2
herman schreef:
Christmas Steps vind ik een van de beste eigenlijk.

Ja vind ik ook - onbegrijpelijk dit.
edit: net te laat

Aquila
kies de minste goede:

7. Tracy vs. My Father My King vs. Mexican Grand Prix

Aquila
0-0-1

0-0-2

Sensationeel, X-mas steps eruit. Op voorhand was dat voor mij 1 van de 2 favorieten (naast MFMK) om deze KO te winnen.

Bij mij ook, ik vraag mij bij de afval-KO's altijd af of het voor iedereen duidelijk is dat er op het minste nummer moet worden gestemd...

0-0-3

Voor mij is het duidelijk

0-0-4

8. Small Children in the Background vs. Death Rays vs. Cody

0-1-0

Aquila
0-2-0

tangmaster
1-2-0

voltazy
1-3-0

1-4-0

9. Like Herod vs. Auto Rock vs. Mogwai Fear Satan

0-1-0

Aquila
0-2-0

0-2-1

Onmogelijk om hier tussen een keuze te moeten maken. Auto Rock is mss wel mijn favoriete Mogwai-nummer, geweldige climax-opbouw. Helaas zal die wrs de dupe worden van deze bittere loting. Like Herod and Mogwai Fear Satan zijn allebei archetypische Mogwai-nummers, waarbij ik de eerste door het geweldige contrast iets beter vind. Maar alle 3 zijn ze geweldig en horen gewoon door te gaan naar de volgende ronde!

0-3-1

0-4-1

Aquila
De afgelopen dagen alles van Mogwai herluisterd, maar het (relatieve) enthousiasme van Auto Rock als genuine Mogwai kan ik moeilijk plaatsen. Het blijft een te simpel en makkelijk nummer voor mij. Als je oudere dingen hoort is vrijwel al het laatste werk toch erg vlak en voorspelbaar. Er zijn hooguit twee nummers van Beast/Hawk/Hardcore die ik de eerste ronde zie overleven (die zijn er al trouwens). Al was het bij deze loting voor niemand eenvoudig geweest denk ik. Maar goed het stemmen is nog niet voorbij. Het lijkt me toch sterk mocht Mogwai Fear Satan deze eerste schifting niet overleven. Als Auto Rock je favoriete Mogwai nummer is lijkt een 'strategische' stem op Like Herod me een betere trouwens

edit: zit ik een heel verhaal te tikken - is het duel al voorbij...

Aquila
Kies de minst goede:

10. I Love You, I'm Going to Blow Up Your School vs. May Nothing But Happiness Come Through Your Door vs. R U Still in 2 It?

Vind dit zelf de lastigste van heel Ronde 1, omdat de eerste twee me allebei niet veel doen. De derde is duidelijk de beste.

Ik doe niet aan strategisch stemmen Maar ik kan me voorstellen dat je Auto Rock te vlak vind, zeker ivm Like Herod bijvoorbeeld. Maar ik ben nu eenmaal een sucker voor climax-opbouwen en die vind ik echt fenomenaal in Auto Rock. Denk wel dat als deze in een andere battle had gestaan, hij een redelijke kans op overleven had gehad...

Verder ben ik ook meer liefhebber van de oudere Mogwai, maar als je het nieuwere werk daar los van kan zien, zit daar ook nog een hoop moois tussen...

EDIT:

10. I Love You, I'm Going to Blow Up Your School vs. May Nothing But Happiness Come Through Your Door vs. R U Still in 2 It?

1-0-0 ondanks de geweldige titel

Aquila
Titmeister schreef:
Verder ben ik ook meer liefhebber van de oudere Mogwai, maar als je het nieuwere werk daar los van kan zien, zit daar ook nog een hoop moois tussen...

Ja die komen ook nog wel hier in de competitie voorbij. Ik ben zelf denk ik ook geen doorsnee liefhebber, ik vind Happy Songs (toch wel de overgangsplaat als we van oud en nieuw Mogwai mogen spreken) het beste en heb dan ook nog een nummer met relatief veel 'vocalen' als favoriet. Zal ook wel kansloos zijn verderop in de strijd.

Aquila
1-1-0

2-1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.