MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
7. Scotland's Shame vs. Hunted by a Freak

0-1

0-2

Aquila
1-2

Niet eenvoudig, maar omdat ik 'Scotland's Shame' één van de hoogtepunten van het post-Happy Songs tijdperk vind gaat mijn stem naar de outsider (of wellicht kanonnenvoer tegen 'Hunted by a Freak')

herman is trouwens opvallend afwezig in "zijn eigen" KO.

Aquila schreef:
herman is trouwens opvallend afwezig in "zijn eigen" KO.

Ben er weer. Even weinig tijd voor MusicMeter en dat beetje dat ik had ging op aan crewperikelen.

1-5 dan maar. Jammer van Ex-cowboy en Small Children in the Background. 3 van mijn 4 topfavorieten zijn er nu uit.

8. Waltz for Aidan vs. My Father My King

0-1 wat mij betreft het beste nummer dat er nog in zit

Aquila
Tijd voor nieuwe favorieten

Je had het over de soms opvallende keuzes bij andere users, maar ik vind jouw keuzes minstens zo opvallend. 'Small Children...' bijvoorbeeld.

Anyway...

0-2

@Aquila: Ik ben een fan van het tweede uur (sinds Cody) en alle EP'tjes uit die tijd heb ik grijsgedraaid. Small Children heb ik altijd een van hun betere tracks daarvan gevonden, al is het wel redelijk Mogwai 'by the numbers'. Maar ik zal mijn Mogwai-horizon inderdaad wat moeten verbreden.

9. Like Herod vs. Glasgow Mega-Snake

Aquila
1-0

1-2

Aquila
duels worden best met grote verschillen gewonnen tot nu toe - valt me op.

2-4.... hallo!

3-4 idd wtf

Aquila
comeback

Aquila
10. Take Me Somewhere Nice vs. Katrien

0-1

2-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.