Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2011, 13:52 uur
herman schreef:
1. Summer vs. Kids Will Be Skeletons
0-1
Ben er trouwens woensdag pas weer. Overdag werken en 's avonds naar het concert van .... Mogwai in Paradiso. Zijn er daar nog meer van jullie?
1. Summer vs. Kids Will Be Skeletons
0-1
Ben er trouwens woensdag pas weer. Overdag werken en 's avonds naar het concert van .... Mogwai in Paradiso. Zijn er daar nog meer van jullie?
Ik ben er vanavond ook!
0
Aquila
geplaatst: 15 maart 2011, 14:47 uur
1-5
Beide beter dan de twee in het volgende duel (helaas)
Beide beter dan de twee in het volgende duel (helaas)
0
Aquila
geplaatst: 15 maart 2011, 14:48 uur
3. How to Be a Werewolf vs. May Nothing But Happiness Come Through Your Door
0
Aquila
geplaatst: 15 maart 2011, 16:30 uur
'How to Be a Werewolf' doet het goed in alle duels tot nu toe. Het nummer is mij niet echt bijgebleven bij de eerste luisterbeurt(en) van het nieuwe album. Ik ga het eens in de herkansing doen, nu het weer een ronde verder gaat /lijkt te gaan.
Vooralsnog geen stem.
Vooralsnog geen stem.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 17:38 uur
4. My Father My King vs. Stanley Kubrick
1-0
Vind het wel een aardig nummer, maar niet eens het beste nummer van Hardcore..., denk dat het gewoon mazzel heeft gehad met de loting.
1-0
Aquila schreef:
'How to Be a Werewolf' doet het goed in alle duels tot nu toe. Het nummer is mij niet echt bijgebleven bij de eerste luisterbeurt(en) van het nieuwe album. Ik ga het eens in de herkansing doen, nu het weer een ronde verder gaat /lijkt te gaan.
Vooralsnog geen stem.
Vooralsnog geen stem.
Vind het wel een aardig nummer, maar niet eens het beste nummer van Hardcore..., denk dat het gewoon mazzel heeft gehad met de loting.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 18:00 uur
Allebei geweldig.. maar omdat mfmk toch wel deze ronde wint:
3-1
3-1
0
Aquila
geplaatst: 15 maart 2011, 19:48 uur
Het aantal 'jammere' lotingen neemt logischerwijze toe:
5. Katrien vs. Hunted by a Freak
1-0
5. Katrien vs. Hunted by a Freak
1-0
0
geplaatst: 15 maart 2011, 20:07 uur
3-1
ik had liever Stanley Kubrick door gehad dan deze... (en ook liever My Father my King)
ik had liever Stanley Kubrick door gehad dan deze... (en ook liever My Father my King)
0
Aquila
geplaatst: 16 maart 2011, 08:41 uur
5-0
dubbeltje op zijn kant,
de eerste is de beste track op RA, de tweede de op-één-na-beste op YT.
dubbeltje op zijn kant,
de eerste is de beste track op RA, de tweede de op-één-na-beste op YT.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.