MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
15. I Hope That I Don't Fall in Love with You (Closing Time) - Rain Dogs (Rain Dogs)

0-1

1-3( )

1-4

Is dit het bashen van Closing Time ofzo? Martha ook al weg..

1-5

1-6

musicfriek schreef:
Is dit het bashen van Closing Time ofzo? Martha ook al weg..

niet doelbewust bashen... maar ik vind ongeveer alle nummers van Closing Time gewoon echt een heel stuk minder dan bijna alle nummers op bijvoorbeeld Rain Dogs (en de nummers waarbij dat niet zo is doen neit mee)

16. Cold Cold Ground (Frank's Wild Years) - Piano Has Been Drinking (Not Me) (Small Change) -

16. Cold Cold Ground (Frank's Wild Years) - Piano Has Been Drinking (Not Me) (Small Change)

0-1

Vind Closing Time een van zijn betere albums zelfs. Zingt hij nog vrij 'normaal'. Het is geen gefriek zoals op latere albums, maar staat nog wel op zichzelf.

1-1

1-2

musicfriek schreef:
Vind Closing Time een van zijn betere albums zelfs. Zingt hij nog vrij 'normaal'. Het is geen gefriek zoals op latere albums, maar staat nog wel op zichzelf.

Dat 'normale' zingen vind ik bij Waits geen pluspunt.. gaat me veel sneller vervelen... Op de latere albums hoor ik pas echt wat hem voor mij zo bijzonder maakt.. de prachtige teksten, goede structuren, lekker zware, grommende stem.. en zo erg gefreak is het toch ook weer niet....

daar zit voor mij gewoon meer in.

The Scientist schreef:
Dat 'normale' zingen vind ik bij Waits geen pluspunt.. gaat me veel sneller vervelen... Op de latere albums hoor ik pas echt wat hem voor mij zo bijzonder maakt.. de prachtige teksten, goede structuren, lekker zware, grommende stem.. en zo erg gefreak is het toch ook weer niet....

daar zit voor mij gewoon meer in.

Kan ik me wel voorstellen hoor. Alice is mijn favoriet van hem, toch ook weer compleet anders dan Closing Time. Die vind ik ook wat meer jazzy klinken. Dat grommende moest ik enorm aan wennen, maar na verloop van tijd wil je niet anders meer

Wat is dit een K*T k.o.

moet ik nu ook al The piano has been drinking weg stemmen

3-2

musicfriek schreef:
(quote)

Kan ik me wel voorstellen hoor. Alice is mijn favoriet van hem, toch ook weer compleet anders dan Closing Time. Die vind ik ook wat meer jazzy klinken. Dat grommende moest ik enorm aan wennen, maar na verloop van tijd wil je niet anders meer

Ben echt zo jaloers op mijn vader die met zijn vriendin in parijs naar Waits gaat

The Scientist schreef:
Ben echt zo jaloers op mijn vader die met zijn vriendin in parijs naar Waits gaat

Ben jaloers op zo'n vader

lebowski schreef:
(quote)

Ben jaloers op zo'n vader

Heeft em ook gezien op de Rain Dogs tour in zwolle in '85 voor een twee/driehonderd man.. op zulke momenten zou ik willen dat ik eerder geboren was

The Scientist schreef:
Heeft em ook gezien op de Rain Dogs tour in zwolle in '85 voor een twee/driehonderd man.. op zulke momenten zou ik willen dat ik eerder geboren was

Mijn vader is mede-oprichter van Jazzclub Haarlem. Staat op gesigneerde foto's in de jazzclub aan de Zijlstraat te poseren met John Coltrane en dat soort types. Man, dan ben ik ook te laat geboren, I'm telling you.

.. met zo'n vader hoef je ook niet te klagen nee .. maar ehh.. we gaan zo een beetje offtopic niet ......

nog steeds 3-2 hier

Je hebt gelijk, stemmen!

16. Cold Cold Ground (Frank's Wild Years) - Piano Has Been Drinking (Not Me) (Small Change)

3-2

3-3

3-4 geniale titel

Legan
5-4!

6-4

pretfrit
7-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:09 uur

geplaatst: vandaag om 11:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.