Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2008, 11:29 uur
Meteen voor het echie, daarna de kleine finale nog even.
Finale:
Song Within a Song - Lady Fantasy
Tot de 10, 2 verschil.
Finale:
Song Within a Song - Lady Fantasy
Tot de 10, 2 verschil.
0
geplaatst: 26 maart 2008, 13:52 uur
Aha goede reden om alles van de heren weer eens te draaien....... 
2-6 denk ik zo......

2-6 denk ik zo......

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 maart 2008, 09:18 uur
Kleine finale (tot de 9, 2 verschil?)
Lunar Sea - Ice
1-0
Lunar Sea - Ice
1-0
0
geplaatst: 27 maart 2008, 09:30 uur
Wel een tegenvallende winnaar
. Niet dat ik Lady Fantasy slecht vind (sterker nog: ik vind het een goed nummer), maar Camel heeft toch mooiere nummers.
Afijn, laten we hier nog even op Lunar Sea stemmen:
2-0
. Niet dat ik Lady Fantasy slecht vind (sterker nog: ik vind het een goed nummer), maar Camel heeft toch mooiere nummers.Afijn, laten we hier nog even op Lunar Sea stemmen:
2-0
0
geplaatst: 27 maart 2008, 09:31 uur
2-1 jammer dat dat flutinstrumentaaltje niet gewonnen heeft... 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 maart 2008, 10:59 uur
Op 2 maart schreef ik
Dus het zal weinig verbazing oproepen dat ik erg te spreken ben over de winnaar.
Op het eerste gezicht is Lady Fantasy niet zo'n heel bijzonder epic. Het opent nogal opzichtig bombastisch en de verschillende stukken (waar slaan die subtitels überhaupt op?) lijken ook niet bijzonder sterk samen te hangen. Zoals zo vaak luidt de aanwijzing hier toch: luister eens een keertje vaker. Een keer aandachtig, maar ook zeker een keer gewoon op de achtergrond. Voel hoe dat rustige stuk voor de climax zich langzaamaan in je ziel nestelt.
Het helpt natuurlijk wel mee dat er niet echt andere kandidaten zijn voor de titel "Beste Camel epic" (het flutinstrumentaaltje (mijn god, wie verzint nou zo'n ongenuanceerde kreet
) is in zijn aard niet echt een epic natuurlijk en ook de diverse langere Moonmadness-nummers doen toch anders aan).
Derhalve: Lady Fantasy, mijn favoriete Camelnummer en daarnaast een van de mooiste epics ooit.
Casartelli schreef:
Verder ga ik voor de afgezaagde optie en hoop ik op Lady Fantasy als winnaar
Verder ga ik voor de afgezaagde optie en hoop ik op Lady Fantasy als winnaar
Dus het zal weinig verbazing oproepen dat ik erg te spreken ben over de winnaar.
Op het eerste gezicht is Lady Fantasy niet zo'n heel bijzonder epic. Het opent nogal opzichtig bombastisch en de verschillende stukken (waar slaan die subtitels überhaupt op?) lijken ook niet bijzonder sterk samen te hangen. Zoals zo vaak luidt de aanwijzing hier toch: luister eens een keertje vaker. Een keer aandachtig, maar ook zeker een keer gewoon op de achtergrond. Voel hoe dat rustige stuk voor de climax zich langzaamaan in je ziel nestelt.
Het helpt natuurlijk wel mee dat er niet echt andere kandidaten zijn voor de titel "Beste Camel epic" (het flutinstrumentaaltje (mijn god, wie verzint nou zo'n ongenuanceerde kreet
) is in zijn aard niet echt een epic natuurlijk en ook de diverse langere Moonmadness-nummers doen toch anders aan).Derhalve: Lady Fantasy, mijn favoriete Camelnummer en daarnaast een van de mooiste epics ooit.

0
geplaatst: 27 maart 2008, 14:52 uur
Casartelli schreef:
Wat mij betreft hoeven we niet tot de 9 te gaan, ik kan me voorstellen dat Marty McFly met smart staat te wachten tot hij met z'n Oasis KO kan beginnen. Ik stel dan ook voor om tot de 7 te gaan, en uiterlijk vanavond om 20.00 uur te stoppen. Uitgaande van de huidige stand zou dat de volgende eindstand opleveren:
1. Lady Fantasy
2. Song Within a Song
3. Ice
4. Lunar Sea
Lady Fantasy is zeker een waardige winnaar. Ook verder een mooi rijtje, al hadden Song Within a Song en Lunar Sea er wat mij betreft niet ingehoeven.
In ieder geval bedankt voor de (over het algemeen) enthousiaste deelname, en graag tot de Supertramp KO (over een x-aantal weken).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.