Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2009, 18:25 uur
Florsi Florsa schreef:
Inderdaad...
Én geen Stick Together?
Edit; oh, dat is beide Bryan Ferry en niet Roxy Music...
Then again, dat zijn er wel meer nummers in deze K.O.
(quote)
Inderdaad...
Én geen Stick Together?

Edit; oh, dat is beide Bryan Ferry en niet Roxy Music...
Then again, dat zijn er wel meer nummers in deze K.O.
Die laatste opmerking klopt volgens mij niet (tenzij ik me vergis), alle nummers uit deze KO staan in ieder geval op een Roxy Music album en niet (alleen) op een Bryan Ferry album.
Let's Stick Together is inderdaad Bryan Ferry solo. Jealous Guy heeft Bryan Ferry meen ik zowel solo opgenomen als dat het ook met Roxy Music is uitgebracht.
0
geplaatst: 26 januari 2009, 18:32 uur
El Ninjo schreef:
Die laatste opmerking klopt volgens mij niet (tenzij ik me vergis), alle nummers uit deze KO staan in ieder geval op een Roxy Music album en niet (alleen) op een Bryan Ferry album.
Kan maar zo zijn, ik ging af op een Best Of (More Than This van Bryan Ferry + Roxy Music) waarbij wordt vermeld van wie de nummers zijn (Roxy Music of Bryan Ferry). Zo stond daar dat Angel Eyes en Same Old Scene van Bryan Ferry zijn.
Hoe dan ook,
2-2
0
geplaatst: 26 januari 2009, 21:20 uur
2-2
Beide niet heel denderend, maar van In Every Dream Home a Heartache wordt je allesbehalve vrolijk.
Beide niet heel denderend, maar van In Every Dream Home a Heartache wordt je allesbehalve vrolijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.