Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2009, 12:24 uur
Omdat Die in the Summertime het eerst aan 3 zat, gaat die eruit.
Volgende:
11. Life Becoming a Landslide / Judge Yr'self / Australia
Volgende:
11. Life Becoming a Landslide / Judge Yr'self / Australia
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 februari 2009, 13:59 uur
Ik zit dit allemaal met verbazing te volgen. Ik beschouw mezelf toch als een behoorlijke MSP-luisteraar (van hun albums kan ik er een stuk of vier zowat dromen), maar wat hier zoal aan titels voorbij komt... blijft toch de makke van uit drie moeten kiezen, of dat nou een positieve of een negatieve stem is.
0
geplaatst: 22 februari 2009, 14:56 uur
0-3-0
Misschien dat er toch net iets te weinig mensen zijn die al deze nummers kennen of willen kennen. Helaas overigens.
Misschien dat er toch net iets te weinig mensen zijn die al deze nummers kennen of willen kennen. Helaas overigens.
0
geplaatst: 22 februari 2009, 16:33 uur
In de volgende ronde, wanneer het gewone systeem terug is, zal er wel wat meer animo zijn hoop ik 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 februari 2009, 17:47 uur
Arno schreef:
Is dat bericht nu positief of negatief bedoeld?
Is dat bericht nu positief of negatief bedoeld?
Neutraal.

Maar er zit misschien wel iets onderliggends in dat een KO met matches van 3 eigenlijk alleen voor "echte kenners" geschikt is.
0
geplaatst: 22 februari 2009, 17:58 uur
12. The Girl Who Wanted to Be God/The Love of Richard Nixon/Small Black Flowers That Grow in the Sky
0
geplaatst: 22 februari 2009, 18:17 uur
1-0-0
maar eigenlijk wil ik hier helemaal niets uit stemmen.
maar eigenlijk wil ik hier helemaal niets uit stemmen.
0
geplaatst: 22 februari 2009, 18:36 uur
0-2-1
Vind The Love of RN toch wel veruit de minste van het stel...
Vind The Love of RN toch wel veruit de minste van het stel...
0
geplaatst: 22 februari 2009, 22:49 uur
Arno schreef:
In de volgende ronde, wanneer het gewone systeem terug is, zal er wel wat meer animo zijn hoop ik

Ik stap inderdaad de volgende ronde zo'n beetje in. Nu nog teveel titels die ik niet zo goed ken en ik vind de MSP niet leuk genoeg (meer) om die allemaal bij te luisteren.
0
geplaatst: 22 februari 2009, 23:20 uur
Ik gebruik dit topic juist om een artiest te leren kennen. Heeft me al de volledige discografie van Madrugada gekost 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.