MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
Omdat Die in the Summertime het eerst aan 3 zat, gaat die eruit.

Volgende:

11. Life Becoming a Landslide / Judge Yr'self / Australia

0-1-0, duidelijk de mindere hier

Casartelli (moderator)
Ik zit dit allemaal met verbazing te volgen. Ik beschouw mezelf toch als een behoorlijke MSP-luisteraar (van hun albums kan ik er een stuk of vier zowat dromen), maar wat hier zoal aan titels voorbij komt... blijft toch de makke van uit drie moeten kiezen, of dat nou een positieve of een negatieve stem is.

Is dat bericht nu positief of negatief bedoeld?

0-2-0

0-3-0

Misschien dat er toch net iets te weinig mensen zijn die al deze nummers kennen of willen kennen. Helaas overigens.

In de volgende ronde, wanneer het gewone systeem terug is, zal er wel wat meer animo zijn hoop ik

Casartelli (moderator)
Arno schreef:
Is dat bericht nu positief of negatief bedoeld?

Neutraal.

Maar er zit misschien wel iets onderliggends in dat een KO met matches van 3 eigenlijk alleen voor "echte kenners" geschikt is.

titan (crew)
0-4-1

12. The Girl Who Wanted to Be God/The Love of Richard Nixon/Small Black Flowers That Grow in the Sky

1-0-0

maar eigenlijk wil ik hier helemaal niets uit stemmen.

toch maar wijzigen:

0-1-1

0-2-1

Vind The Love of RN toch wel veruit de minste van het stel...

Casartelli (moderator)
0-2-2

titan (crew)
0-4-2

13. 4st 7lb/1985/Ready for Drowning

Casartelli (moderator)
1-0-0

Arno schreef:
In de volgende ronde, wanneer het gewone systeem terug is, zal er wel wat meer animo zijn hoop ik

Ik stap inderdaad de volgende ronde zo'n beetje in. Nu nog teveel titels die ik niet zo goed ken en ik vind de MSP niet leuk genoeg (meer) om die allemaal bij te luisteren.

Ik gebruik dit topic juist om een artiest te leren kennen. Heeft me al de volledige discografie van Madrugada gekost

Wauw, dat is ook een manier ja.

1-1-1

1-2-2

1-3-2

14. Dead Trees and Traffic Islands / Ocean Spray / P.C.P.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:59 uur

geplaatst: vandaag om 06:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.