Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 mei 2009, 20:43 uur
2-1
een wat overschat top 2000 nummer tegen een op en top psychedelische Boudewijn anno 1984... die keus is snel gemaakt
een wat overschat top 2000 nummer tegen een op en top psychedelische Boudewijn anno 1984... die keus is snel gemaakt
0
geplaatst: 2 mei 2009, 03:14 uur
5-2
Oké, top 5 van de top 2000 is wat overdreven voor Avond, maar het is wel top 5 materiaal van Boudewijn de Groot vind ik.
De Laatste Vrouw is een leuk nummer, maar voor mij geen partij voor Avond.
Casartelli schreef:
Oké, top 5 van de top 2000 is wat overdreven voor Avond, maar het is wel top 5 materiaal van Boudewijn de Groot vind ik.
De Laatste Vrouw is een leuk nummer, maar voor mij geen partij voor Avond.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 mei 2009, 13:19 uur
29 Ballade van Wat Beter Is --- Hoe Moet Ik het de Stad Vertellen
1-0
1-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 mei 2009, 16:11 uur
Kees-Jan schreef:
allebei niet echt mijn ding
allebei niet echt mijn ding
De versregels De reputatie die ik had, ligt, net als ik, al lang op straat vind ik anders minstens zo legendarisch als de al aangehaalde piramide van Austerlitz

0
geplaatst: 2 mei 2009, 18:08 uur
Casartelli schreef:
De versregels De reputatie die ik had, ligt, net als ik, al lang op straat vind ik anders minstens zo legendarisch als de al aangehaalde piramide van Austerlitz
De tekst van "ballade van wat beter is" is inderdaad mooi, maar om één of andere reden raakt het mij muzikaal veel minder dan "waar ik woon".
0
geplaatst: 2 mei 2009, 21:47 uur
4-0
Potverdorie Cinderella eruit
Maar dit was ook een ongelukkige loting natuurlijk 
Potverdorie Cinderella eruit
Maar dit was ook een ongelukkige loting natuurlijk 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.