Muziek / Muziekgames / Hoeslink #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2008, 09:09 uur
Okay, we gaan verder in deel 2, aangezien het andere topic nogal groot was geworden en het openen ervan daardoor teveel beslag legde op de server. Deel 1 blijft hier te lezen. 
Het spelletje werkt als volgt:
In Muziek > Muziekgames > Hoeslink:

Het spelletje werkt als volgt:
JonnieBrasco schreef:
Een nieuwe game uit de spellendoos van JonnieBrasco: Hoeslink! Geschikt voor alle leeftijden.
De regel is: Op elke volgende hoes moet een grafisch thema of element (geen titel of artiestnaam) van de vorige hoes terugkomen.
Een nieuwe game uit de spellendoos van JonnieBrasco: Hoeslink! Geschikt voor alle leeftijden.
De regel is: Op elke volgende hoes moet een grafisch thema of element (geen titel of artiestnaam) van de vorige hoes terugkomen.
In Muziek > Muziekgames > Hoeslink:

0
geplaatst: 14 april 2008, 18:39 uur
Dieter, leg bovenstaande link maar eens uit!!!
Snap er weinig van.
Snap er weinig van.
0
geplaatst: 14 april 2008, 21:54 uur
uh ... een hoofd ?
dit is ook te mager imho
het gaat om het plaatsen van een link, niet om een hoes met 'ook de band op de cover'.
dix schreef:
zie het niet
zie het niet
WernerGSF schreef:
grote band, alle leden op de cover. volgens mij de enige (behalve Queen II) met alle leden op de cover
grote band, alle leden op de cover. volgens mij de enige (behalve Queen II) met alle leden op de cover
dit is ook te mager imho
het gaat om het plaatsen van een link, niet om een hoes met 'ook de band op de cover'.
0
geplaatst: 15 april 2008, 16:18 uur
Beter dan dit kon ik niet bedenken, maar vage vlekken in het gezicht is toch wel een overeenkomst?
Dat gat in z'n voorhoofd kun je niet meer zien omdat ie een muts op heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.

.
.

.