Muziek / Muziekgames / Jaren 00 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2008, 12:54 uur
9. Groove jet (If this ain't love) - Spiller vs. Lose yourself - Eminem
1-0
Eminem
1-0

Eminem

0
geplaatst: 2 mei 2008, 12:55 uur
Groovejet doh
4-4
Frank wat heb jij een walgelijke smaak zeg... je voelt je zeker te goed voor al die baggermuziek nu je 27 bent geworden
4-4
Frank wat heb jij een walgelijke smaak zeg... je voelt je zeker te goed voor al die baggermuziek nu je 27 bent geworden

0
geplaatst: 2 mei 2008, 12:56 uur
Paap_Floyd schreef:
Idd, ik trek mijn felicitaties weer in Frank wat heb jij een walgelijke smaak zeg... je voelt je zeker te goed voor al die baggermuziek nu je 27 bent geworden

0
geplaatst: 2 mei 2008, 12:58 uur
Paap_Floyd schreef:

Verstand en smaak komen met de jaren. Ik praat over 5 jaar wel verder met jou.

0
geplaatst: 2 mei 2008, 12:59 uur
0
geplaatst: 2 mei 2008, 13:00 uur
Cygnus schreef:
Ik was helemaal vergeten dat jouw jeugdsentiment jaren in de sixties lagen. Ik heb nu waardering voor je smaak.(quote)

0
geplaatst: 2 mei 2008, 13:01 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik was helemaal vergeten dat jouw jeugdsentiment jaren in de sixties lagen. Ik heb nu waardering voor je smaak.
Hou op, me komt niet meer bij Ik was helemaal vergeten dat jouw jeugdsentiment jaren in de sixties lagen. Ik heb nu waardering voor je smaak.

0
geplaatst: 2 mei 2008, 13:01 uur
Woo hoo, Spiller door! 
10. All the things she said - t.A.T.u. vs. Drop it like it's hot - Snoop Dogg featuring Pharrell
0-1 helemaal ontdekt door deze KO

10. All the things she said - t.A.T.u. vs. Drop it like it's hot - Snoop Dogg featuring Pharrell
0-1 helemaal ontdekt door deze KO
* denotes required fields.