Muziek / Muziekgames / Jaren 00 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2008, 22:26 uur
12. Whole again - Atomic Kitten vs. Proosten - Guus Meeuwis
1-0
1-0

0
geplaatst: 26 april 2008, 22:29 uur
13. Anyone of us (Stupid mistake) - Gareth Gates vs. Rock your body - Justin Timberlake
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 april 2008, 22:30 uur
0
geplaatst: 26 april 2008, 22:34 uur
musicfriek schreef:
Het is de bedoeling dat je op de minst slechtste stemt
(quote)
Het is de bedoeling dat je op de minst slechtste stemt

Ach, de eerste 10 seconden zijn nog wel aardig, dat kan ik van Timberlake niet zeggen.
0
geplaatst: 26 april 2008, 22:40 uur
2-1
lekker meeschreeuwnummer
And the reason is yoooooooooooouuu
lekker meeschreeuwnummerAnd the reason is yoooooooooooouuu

0
geplaatst: 26 april 2008, 22:54 uur
Het is meer dat het allebei zo verschillende nummers zijn. De een combineert op een fabuleuze wijze de kunst der elektronica met prachtige zanglijnen, die zo hoog zijn, dat zelfs Micheal Jackson er niet tegenop kan. Een behoorlijk catchy tune doen mijn voeten van de vloer afliften.
De ander toont ons een gigantische hoop emotie: een erg emotionele ballad, met ook een heeeerlijke mannelijke stem. Nick Drake is er maar niets bij.
0
geplaatst: 26 april 2008, 22:55 uur
Kasperbert schreef:
Het is meer dat het allebei zo verschillende nummers zijn. De een combineert op een fabuleuze wijze de kunst der elektronica met prachtige zanglijnen, die zo hoog zijn, dat zelfs Micheal Jackson er niet tegenop kan. De ander toont ons een gigantische hoop emotie: een erg emotionele ballad, met ook een heeeerlijke mannelijke stem. Nick Drake is er maar niets bij.
(quote)
Het is meer dat het allebei zo verschillende nummers zijn. De een combineert op een fabuleuze wijze de kunst der elektronica met prachtige zanglijnen, die zo hoog zijn, dat zelfs Micheal Jackson er niet tegenop kan. De ander toont ons een gigantische hoop emotie: een erg emotionele ballad, met ook een heeeerlijke mannelijke stem. Nick Drake is er maar niets bij.
mooie uitleg...

bij mij was mijn afweging meer een kwestie van tenenkrommend vs iets minder tenenkrommend

* denotes required fields.