MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 00 KO

zoeken in:

Lin
4-4

SelmaDuim
5-4 Shut up

12. Whole again - Atomic Kitten vs. Proosten - Guus Meeuwis

1-0

SelmaDuim
2-0

13. Anyone of us (Stupid mistake) - Gareth Gates vs. Rock your body - Justin Timberlake

0-1

1-2 Gareth Gates

Het is de bedoeling dat je op de minst slechtste stemt

Lin
2-3

musicfriek schreef:
(quote)

Het is de bedoeling dat je op de minst slechtste stemt

Ach, de eerste 10 seconden zijn nog wel aardig, dat kan ik van Timberlake niet zeggen.

Ik heb zijn beide albums, lekkere muziek hoor

2-5

14. Kylie - Akcent vs. The reason - Hoobastank

1-0 tja

2-1 lekker meeschreeuwnummer

And the reason is yoooooooooooouuu

Lin
2-2

2-3

Kan niet kiezen

Lin
ze zijn allebei zooooo goed!!

Lin schreef:
ze zijn allebei zooooo goed!!

Het is meer dat het allebei zo verschillende nummers zijn. De een combineert op een fabuleuze wijze de kunst der elektronica met prachtige zanglijnen, die zo hoog zijn, dat zelfs Micheal Jackson er niet tegenop kan. Een behoorlijk catchy tune doen mijn voeten van de vloer afliften.
De ander toont ons een gigantische hoop emotie: een erg emotionele ballad, met ook een heeeerlijke mannelijke stem. Nick Drake is er maar niets bij.

Lin
Kasperbert schreef:
(quote)

Het is meer dat het allebei zo verschillende nummers zijn. De een combineert op een fabuleuze wijze de kunst der elektronica met prachtige zanglijnen, die zo hoog zijn, dat zelfs Micheal Jackson er niet tegenop kan. De ander toont ons een gigantische hoop emotie: een erg emotionele ballad, met ook een heeeerlijke mannelijke stem. Nick Drake is er maar niets bij.

mooie uitleg...

bij mij was mijn afweging meer een kwestie van tenenkrommend vs iets minder tenenkrommend

Gast
geplaatst: vandaag om 21:36 uur

geplaatst: vandaag om 21:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.