MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 98/99 KO

zoeken in:

JSC
3-0

50 The sun will be shining - 2 Brothers on the 4th Floor vs. My heart will go on - Céline Dion

1-0, alles beter dan de grootste draak aller tijden

2 Brothers al ver over hun top.
Oké, dat ding van Celine is ook niet echt geniaal ofzo, maar heeft wat sentimentele waarde meegekregen ooit.

1-1

JSC
4-1

Overigens zijn er ergere draken gemaakt...
Maargoed, lekker meepraten met iedereen die het zo vindt is natuurlijk een veelbeoefende hobby.

Paap_Floyd schreef:
Overigens zijn er ergere draken gemaakt...
Maargoed, lekker meepraten met iedereen die het zo vindt is natuurlijk een veelbeoefende hobby.

Vanaf moment één moest ik er al van , dus ik weet niet waar je het over hebt......

4-2 Paap

4-3

WernerGSF
5-3

51 I will be your bride - the Kelly Family vs. I want to spend my lifetime loving you - Tina Arena & Marc Anthony

0-1

WernerGSF
0-2 dolletjes

0-3 __________O_________

JSC
1-3

52 Sweet like chocolate - Shanks & Bigfoot vs. De bestemming - Marco Borsato

4-0

Jammer van Celine.

5-0

53 Ik wil met je lachen - Guus Meeuwis & Vagant vs. Until the time is through - Five

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.