Muziek / Muziekgames / 96/97 ko
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2008, 23:25 uur
0
geplaatst: 18 juli 2008, 10:28 uur
Strangeways schreef:
Jammer, te laat, maar Goldeneye is een beter nummer
Jammer, te laat, maar Goldeneye is een beter nummer
Nietus
Een van de mindere Tina-nummers... Encore Une Fois is een danceklassieker.14 skee lo - i wish vs. apollo four forty - ain't talkin' 'bout dub
0-1
0
geplaatst: 18 juli 2008, 11:20 uur
Blijft een leuk nr, die van Skee-Lo
Vind het ook erg moeilijk kiezen bij deze..
Valt me wel op dat 96/97 vooral dance/R&B/hip hop is.
Vind het ook erg moeilijk kiezen bij deze..Valt me wel op dat 96/97 vooral dance/R&B/hip hop is.
0
geplaatst: 18 juli 2008, 11:55 uur
3-4
Klopt ja... veel R&B/hiphop. Was erg populair en ik dacht lange tijd dat het een hype was die na een of twee jaar wel over zou vliegen, maar 'helaas'. Nu is het niet meer in te denken dat er een paar jaar eerder nauwelijks 'urban' in de lijsten stond.
Klopt ja... veel R&B/hiphop. Was erg populair en ik dacht lange tijd dat het een hype was die na een of twee jaar wel over zou vliegen, maar 'helaas'. Nu is het niet meer in te denken dat er een paar jaar eerder nauwelijks 'urban' in de lijsten stond.
0
geplaatst: 18 juli 2008, 12:00 uur
In 1994 had je Regulate van Warren G, volgens mij was dat een van de eerste hip-hop nrs wat het goed deed in de hitlijsten. Vind dat nog steeds een geweldig nummer, enfin, die komt later nog aan bod 

0
geplaatst: 18 juli 2008, 12:39 uur
Hip Hop staat al van af midden jaren 80 met enige regelmaat hoog in de top 40 denk bv aan De La Soul, Tone Loc, Salt n Pepa, RUN DMC, Beasty Boys en natuurlijk begin jaren 80 Grand Master Flash en The Sugar Hill Gang..... maar sinds half de jaren 90 is Hip Hop / R&B wel een constante waarde in de hitlijsten geworden.
* denotes required fields.