MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 96/97 ko

zoeken in:
2-3 carlo & irene

Irene die Myrna Goossen speelt

Koenr schreef:
2-3 carlo & irene

Vind ook lang niet alles goed, maar Carlo kan wel goed typetjes spelen (Jos Brink!) en bij Irene lig ik vaak helemaal in een deuk.. Zoals ze Myrna speelt aan het einde van het filmpje

SelmaDuim
Carlo Boszhard is een parodie op zichzelf geworden, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik die man moet zien. Eerst probeerder hij succes te hebben door Willem Ruis na te doen en nu is hij zelfs Carlo Boszhard die Carlo Boszhard nadoet die vervolgens weer op Willem Ruis wil lijken. En dat ook nog eens door programma's van anderen te presenteren. Best sneu wel.

4-3 pittige tijden

106 michael jackson - they don't care about us vs. boyzone - words

1-0

1-1

2-1 vet nummer van Jackson

SelmaDuim
2-2

3-2

3-3

107 alanis morissette - head over feet vs. ub 40 - tell me is it true

0-1

SelmaDuim
1-1

3-2 slechtste nr van UB40

108 t-spoon - sex on the beach vs. 2 brothers on the 4th floor featuring des'ray & d-rock - i'm thinking of u

0-1

0-5

109 moby - james bond theme vs. dijk - laat het vanavond gebeuren

1-0 waardeloos nummer van de Dijk Wel een van de betere van Moby.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:13 uur

geplaatst: vandaag om 19:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.