Muziek / Muziekgames / Techno KO
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 16:39 uur
Nu is er toch nog geen winnaar, red je 18.00? anders zetten we daar de grens gewoon toch. 19.00 kan evt. ook. De pakketjes voor poul 7 en 8 zijn bijna klaar dus die kunnen mensen al gaan voorluisteren zometeen.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 17:23 uur
18.00 lukt wel. 
Ik zal de volgende ronde ook wel online zetten dan.

Ik zal de volgende ronde ook wel online zetten dan.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 18:03 uur
Shit, nu hebben we nog geen twee winnaars in groep 5. 
5.
+11 Cyrus - Inversion +4
+9 Secret Cinema - Timeless Altitude -1
+9 Luciano - Octogonal +2
+7 Musicology - Obsessed +1
6.
+21 Ricardo Villalobos - Dexter +2
+16 The Black Dog - Virtual +4
+6 Carl Craig - Science Fiction +1
0 Marmion - Schöneberg -1
We zouden wellicht door kunnen gaan met groep 7 en 8 en groep 5 even op kunnen laten staan voor iemand die nog niet gestemd heeft. Maar wellicht heeft Titmeister als KO-deskundige een beter idee.

5.
+11 Cyrus - Inversion +4
+9 Secret Cinema - Timeless Altitude -1
+9 Luciano - Octogonal +2
+7 Musicology - Obsessed +1
6.
+21 Ricardo Villalobos - Dexter +2
+16 The Black Dog - Virtual +4
+6 Carl Craig - Science Fiction +1
0 Marmion - Schöneberg -1
We zouden wellicht door kunnen gaan met groep 7 en 8 en groep 5 even op kunnen laten staan voor iemand die nog niet gestemd heeft. Maar wellicht heeft Titmeister als KO-deskundige een beter idee.

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 19:05 uur
Laten we zeggen dat de volgende ronde is begonnen durend tot morgen 13.00 uur. Op de vorige poules kan nog door 1 iemand worden gestemd, die het eerst is. Frozen Devil kan natuurlijk ook komen met z'n stem op poule 5, die had alleen op 6 gestemd.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 19:06 uur
7.
The Vision - Liberation Radio
Slam - Positive Education
Deepside - French
Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is
8.
Fix - Flash
DBX - Losing Control
Lemon 8 - Model 8
Plastikman - Are Friends Electrik?
Poules met overwegend stevige techno klassiekers. Uitgerekend Plastikman komt met een thuis-beluister nummer aanzetten. Poule 8 bevat twee Nederlandse producers, Orlando Voorn als Fix en Harry Lemon als Lemon 8. Ik ben benieuwd welke nummers van deze poules gaan winnen.
The Vision - Liberation Radio
Slam - Positive Education
Deepside - French
Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is
8.
Fix - Flash
DBX - Losing Control
Lemon 8 - Model 8
Plastikman - Are Friends Electrik?
Poules met overwegend stevige techno klassiekers. Uitgerekend Plastikman komt met een thuis-beluister nummer aanzetten. Poule 8 bevat twee Nederlandse producers, Orlando Voorn als Fix en Harry Lemon als Lemon 8. Ik ben benieuwd welke nummers van deze poules gaan winnen.

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 19:28 uur
herman schreef:

Mocht iemand nog willen stemmen op groep 5 (Frozen Devil bv.), telt die stem als beslissend, anders doe ik een mini KO aan het eind van de eerste ronde...
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 19:35 uur
Er komt vast wel een stem voor het einde van de poule 7 en poule 8 deadline vermoed ik.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 19:59 uur
hm, ik heb tot nu toe alleen maar tijd gehad om op op groep 1 en 2 te gaan stemmen. zo gaat de lol er wel vanaf eigenlijk. ik ben niet echt in de gelgenheid om technonummers gaan luisteren en beoordelen op het werk.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 19:59 uur
en ik wil best nog gaan stemmen op poule 5 maar ik moet de .rar zelfs nog downloaden.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 20:55 uur
At last...
5.
+13 Cyrus - Inversion +2
+13 Secret Cinema - Timeless Altitude +4
+10 Luciano - Octogonal +1
+6 Musicology - Obsessed -1
6.
+21 Ricardo Villalobos - Dexter
+16 The Black Dog - Virtual
+6 Carl Craig - Science Fiction
0 Marmion - Schöneberg
Op 6 had ik al gestemd.
5.
+13 Cyrus - Inversion +2
+13 Secret Cinema - Timeless Altitude +4
+10 Luciano - Octogonal +1
+6 Musicology - Obsessed -1
6.
+21 Ricardo Villalobos - Dexter
+16 The Black Dog - Virtual
+6 Carl Craig - Science Fiction
0 Marmion - Schöneberg
Op 6 had ik al gestemd.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 20:59 uur
Ik zit nu niet voor lul naar die .rar van #5 te luisteren dus ik ga zo gewoon stemmen 

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 21:11 uur
Ik kan niets meer aan de stand voor #6 veranderen maar omdat het er eentje is waar ik zonder te downloaden/luisteren op kan stemmen pak ik die dan maar gelijk mee voor de vorm...
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 21:28 uur
5.
+15 Secret Cinema - Timeless Altitude +2
+14 Cyrus - Inversion +1
+14 Luciano - Octogonal +4
+7 Musicology - Obsessed -1
6.
+23 Ricardo Villalobos - Dexter +2
+10 The Black Dog - Virtual +4
+7 Carl Craig - Science Fiction +1
-1 Marmion - Schöneberg -1
[/quote]
+15 Secret Cinema - Timeless Altitude +2
+14 Cyrus - Inversion +1
+14 Luciano - Octogonal +4
+7 Musicology - Obsessed -1
6.
+23 Ricardo Villalobos - Dexter +2
+10 The Black Dog - Virtual +4
+7 Carl Craig - Science Fiction +1
-1 Marmion - Schöneberg -1
[/quote]
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 22:08 uur
nog steeds niet beslist haha. T.O. kan morgenochtend misschien voor uitsluitsel zorgen.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 11:04 uur
7.
+4 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is +4
+2 Deepside - French +2
+1 Slam - Positive Education +1
- 1 The Vision - Liberation Radio -1
8.
+4 Fix - Flash +4
+2 Plastikman - Are Friends Electrik? +2
+1 Lemon 8 - Model 8 +1
- 1 DBX - Losing Control -1
7. It is What it Is (1988!) gaat toch het verst in emotie imo. Deepside's French kende ik nog niet. Dit nummer ligt me zeker. Slam's Positive Education is een UK-klassieker dat het label Soma op de kaart zette in '93, een best sterk nummer. Het nummer van The Vision zou niet mijn keuze zijn van de artiest. Sommige elementen zijn erg mooi, maar niet de vocalen.
8. In deze poule vechten 2 Nederlandse techno hoogtepunten tegen elkaar. Orlando Voorn komt met een vrijwel onnavolgbare funky productie, met een heerlijke zachte melodielijn die het aftopt op het eind. Voorn began djing at the tender age of 12 and went on to win the Dutch DMC DJ Championships in 1986 with his own characteristic blend of hiphop and electro. Je kunt z'n mixkwaliteiten wel terughoren in dit nummer. Het nummer van Lemon 8 is ook erg kundig gemaakt, een mooi verloop, zeker het einde, maar het is een beetje standaard verder. Ritchie Hawtin draaide dit nummer lange tijd in sets en heeft het later op zijn label gerereleased. Nu is het net die man die voor concurrentie komt zorgen in deze poel. Als Plastikman brengt hij me met zijn nummer in Artificial Intelligence sferen, daarmee doel ik op de gelijknamige albumserie uit de vroege jaren '90 op het Warp label. Heerlijke sfeervolle thuisbeluisterbare techno. Tja dan moet één van de Nederlanders eruit worden geslagen en dat wordt Lemon 8. Net wat minder sterk voor mij denk ik. Losing Control is ook een sterk nummer, maarja, er moet een verliezer zijn.
+4 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is +4
+2 Deepside - French +2
+1 Slam - Positive Education +1
- 1 The Vision - Liberation Radio -1
8.
+4 Fix - Flash +4
+2 Plastikman - Are Friends Electrik? +2
+1 Lemon 8 - Model 8 +1
- 1 DBX - Losing Control -1
7. It is What it Is (1988!) gaat toch het verst in emotie imo. Deepside's French kende ik nog niet. Dit nummer ligt me zeker. Slam's Positive Education is een UK-klassieker dat het label Soma op de kaart zette in '93, een best sterk nummer. Het nummer van The Vision zou niet mijn keuze zijn van de artiest. Sommige elementen zijn erg mooi, maar niet de vocalen.
8. In deze poule vechten 2 Nederlandse techno hoogtepunten tegen elkaar. Orlando Voorn komt met een vrijwel onnavolgbare funky productie, met een heerlijke zachte melodielijn die het aftopt op het eind. Voorn began djing at the tender age of 12 and went on to win the Dutch DMC DJ Championships in 1986 with his own characteristic blend of hiphop and electro. Je kunt z'n mixkwaliteiten wel terughoren in dit nummer. Het nummer van Lemon 8 is ook erg kundig gemaakt, een mooi verloop, zeker het einde, maar het is een beetje standaard verder. Ritchie Hawtin draaide dit nummer lange tijd in sets en heeft het later op zijn label gerereleased. Nu is het net die man die voor concurrentie komt zorgen in deze poel. Als Plastikman brengt hij me met zijn nummer in Artificial Intelligence sferen, daarmee doel ik op de gelijknamige albumserie uit de vroege jaren '90 op het Warp label. Heerlijke sfeervolle thuisbeluisterbare techno. Tja dan moet één van de Nederlanders eruit worden geslagen en dat wordt Lemon 8. Net wat minder sterk voor mij denk ik. Losing Control is ook een sterk nummer, maarja, er moet een verliezer zijn.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 11:19 uur
7.
+6 Deepside - French +4
+5 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is +1
+3 Slam - Positive Education +2
- 2 The Vision - Liberation Radio -1
8.
+6 Fix - Flash +2
+6 Plastikman - Are Friends Electrik? +4
+2 Lemon 8 - Model 8 +1
- 2 DBX - Losing Control -1
Alleen de Plastikman-track is echt een uitschieter voor mij in deze beide rondes. De rest varieert van aardig tot slapjes vind ik.
+6 Deepside - French +4
+5 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is +1
+3 Slam - Positive Education +2
- 2 The Vision - Liberation Radio -1
8.
+6 Fix - Flash +2
+6 Plastikman - Are Friends Electrik? +4
+2 Lemon 8 - Model 8 +1
- 2 DBX - Losing Control -1
Alleen de Plastikman-track is echt een uitschieter voor mij in deze beide rondes. De rest varieert van aardig tot slapjes vind ik.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 11:31 uur
De rest is meer voor op een feest ook, als je al in de dans-stemming bent gebracht.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 12:05 uur
7.
+10 Deepside - French +4
+4 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is -1
+4 Slam - Positive Education +1
0 The Vision - Liberation Radio +2
8.
+8 Fix - Flash +2
+5 Plastikman - Are Friends Electrik? -1
+3 Lemon 8 - Model 8 +1
+2 DBX - Losing Control +4
+10 Deepside - French +4
+4 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is -1
+4 Slam - Positive Education +1
0 The Vision - Liberation Radio +2
8.
+8 Fix - Flash +2
+5 Plastikman - Are Friends Electrik? -1
+3 Lemon 8 - Model 8 +1
+2 DBX - Losing Control +4
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 12:21 uur
John Doe schreef:
De rest is meer voor op een feest ook, als je al in de dans-stemming bent gebracht.
Ja dat is waar. Op feestjes hoor ik dergelijke tracks allemaal wel graag aan

0
geplaatst: 8 augustus 2008, 12:53 uur
7.
+11 Deepside - French +1
+8 Slam - Positive Education +4
+3 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is -1
+2 The Vision - Liberation Radio +2
8.
+12 Fix - Flash +4
+7 Plastikman - Are Friends Electrik? +2
+4 Lemon 8 - Model 8 +1
+3 DBX - Losing Control -1
+11 Deepside - French +1
+8 Slam - Positive Education +4
+3 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is -1
+2 The Vision - Liberation Radio +2
8.
+12 Fix - Flash +4
+7 Plastikman - Are Friends Electrik? +2
+4 Lemon 8 - Model 8 +1
+3 DBX - Losing Control -1
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 13:10 uur
nieuwe ronde, tot 7.00 uur morgen
9.
Deadmau5 - Faxing Berlin (Chris Lake Edit)
Aphex Twin - Analogue Bubblebath 1
Plastikman - Spastik
Kenny Larkin - Java
10.
Gabriel Ananda - Doppelwhipper
Alexander Kowalski - Speaker Attack
Vitalic - Fanfares
Choice - Acid Eiffel
9.
Deadmau5 - Faxing Berlin (Chris Lake Edit)
Aphex Twin - Analogue Bubblebath 1
Plastikman - Spastik
Kenny Larkin - Java
10.
Gabriel Ananda - Doppelwhipper
Alexander Kowalski - Speaker Attack
Vitalic - Fanfares
Choice - Acid Eiffel
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 13:25 uur
Voor de verandering eens 2 ladders waar ik bijna alles al ken. Sterke ladders ook allebei, vooral 10 is echt onmogelijk 
9.
+4 Plastikman - Spastik
+2 Aphex Twin - Analogue Bubblebath 1
+1 Deadmau5 - Faxing Berlin (Chris Lake Edit)
-1 Kenny Larkin - Java
10.
+4 Alexander Kowalski - Speaker Attack
+2 Choice - Acid Eiffel (eveneens
, al dacht ik altijd dat dit nummer van alleen Laurent Garnier was...)
+1 Gabriel Ananda - Doppelwhipper
-1 Vitalic - Fanfares

9.
+4 Plastikman - Spastik
+2 Aphex Twin - Analogue Bubblebath 1
+1 Deadmau5 - Faxing Berlin (Chris Lake Edit)
-1 Kenny Larkin - Java
10.
+4 Alexander Kowalski - Speaker Attack

+2 Choice - Acid Eiffel (eveneens
, al dacht ik altijd dat dit nummer van alleen Laurent Garnier was...)+1 Gabriel Ananda - Doppelwhipper
-1 Vitalic - Fanfares
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 13:32 uur
De release van Acid Eiffel is onder Choice, http://www.discogs.com/release/17517
Bij het nummer staat: Mixed By - Laurent Garnier , Ludovic Navarre , Shazz - Producer, Written-By - Laurent Garnier , Shazz.
Zeer mooie klassieker, doet me denken aan de Twin Peaks theme ook die atmosfeer.
Bij het nummer staat: Mixed By - Laurent Garnier , Ludovic Navarre , Shazz - Producer, Written-By - Laurent Garnier , Shazz.
Zeer mooie klassieker, doet me denken aan de Twin Peaks theme ook die atmosfeer.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 13:34 uur
Deadmau5 is door mij toegevoegd. Een beat met tempo die dan uitmondt in een trance-achtige climax. Zeer mooi.
Nu nog de rest beluisteren, al ken ik er ook al een paar.
Nu nog de rest beluisteren, al ken ik er ook al een paar.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 13:43 uur
John Doe schreef:
De release van Acid Eiffel is onder Choice, http://www.discogs.com/release/17517
ja, ik had het ook al opgezocht, bleek dat ik fout zat. Desalniettemin, een mooie klassieker idd, en het is niet de enige in deze ronde...
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 14:03 uur
7.
+13 Deepside - French +2
+9 Slam - Positive Education +1
+7 Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is +4
+1 The Vision - Liberation Radio -1
8.
+14 Fix - Flash +2
+11 Plastikman - Are Friends Electrik? +4
+5 Lemon 8 - Model 8 +1
+2 DBX - Losing Control -1