MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 94/95 KO

zoeken in:

UCC door (24 uur)

139 ultrasonic - annihalating rhythm vs dune - are you ready to fly

1-0

1-1, beter dan het origineel

Was Ultrasonic trouwens de voorloper van Scooter (ik hoor kreten als "hyper hyper")? Goed nummer trouwens

Status Seeker schreef:
1-1, beter dan het origineel

Welnee Rozalla

Status Seeker schreef:
Was Ultrasonic trouwens de voorloper van Scooter (ik hoor kreten als "hyper hyper")? Goed nummer trouwens

Nee hoor Ultrasonic is Brits en Dune Duits..... ze hebben voor zo ver ik weet niets met elkaar te maken........

140 eve gallagher - you can have it all vs paul de leeuw - ik wil niet dat je liegt

thelion schreef:

(quote)

Nee hoor Ultrasonic is Brits en Dune Duits..... ze hebben voor zo ver ik weet niets met elkaar te maken........

De vraag ging over Ultrasonic en Scooter, niet over Ultrasonic en Dune.

Bedoelde ook Scooter is ook Duits.......

Kos
3-1

141 pet shop boys - absolutley fabulous vs kyli minoque & nick cave - where the wild roses grow

helaas voor Neil en Chris maar ga toch tegen ze stemmen

0-2

142 prince - the most beatifull girl in the world vs motiv8 -rocking for myself

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.