Muziek / Muziekgames / 94/95 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 23:30 uur
Je doet:
[.url=Link]Tekst[./url]
Maar dan zonder de punten
En op de plaats van 'Link' zet je dus de link, en op de plaats van 'Tekst' zet je de tekst die je wil dat er verschijnt in je bericht, dus bijvoorbeeld de naam van een liedje in dit geval
[.url=Link]Tekst[./url]
En op de plaats van 'Link' zet je dus de link, en op de plaats van 'Tekst' zet je de tekst die je wil dat er verschijnt in je bericht, dus bijvoorbeeld de naam van een liedje in dit geval
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 23:37 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 23:37 uur
Arrie schreef:
Je doet:
[.url=Link]Tekst[./url]
Je doet:
[.url=Link]Tekst[./url]
Thx

0
geplaatst: 16 augustus 2008, 08:50 uur
2-5
81 wildchild - legends of the dark vs guus meeuwis & vagant - het is een nacht
1-0
81 wildchild - legends of the dark vs guus meeuwis & vagant - het is een nacht
1-0
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 11:08 uur
musicfriek schreef:
Ja, was mij ook al opgevallen.. En nog wel meer nummers, Knockin' staat er ook weer in en Guus Meeuwis (Het is een Nacht), Golden Eye van Tina Turner. Waren hits in december 95 waardoor ze er dubbel in staan.. (mogen wat mij betreft vervangen worden). Heb thelion een PM gestuurd.
Ja, was mij ook al opgevallen.. En nog wel meer nummers, Knockin' staat er ook weer in en Guus Meeuwis (Het is een Nacht), Golden Eye van Tina Turner. Waren hits in december 95 waardoor ze er dubbel in staan.. (mogen wat mij betreft vervangen worden). Heb thelion een PM gestuurd.
Moest Guus niet vervangen worden?
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 21:39 uur
82 chrystal waters - 100% pure love vs madonna - take a bow
0-1
0-1
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 01:23 uur
4-4
Zie ik nou goed dat ik het zelfde stem als Reijersen, Kos en musicfriek en niet als LucM en Tribal Gatering?
Zie ik nou goed dat ik het zelfde stem als Reijersen, Kos en musicfriek en niet als LucM en Tribal Gatering?

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 07:41 uur
Mooie comeback van Crystal 
83 linda roos & jesica - ademnood vs kellee - my love
0-1

83 linda roos & jesica - ademnood vs kellee - my love
0-1
* denotes required fields.