MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 94/95 KO

zoeken in:
Je doet:

[.url=Link]Tekst[./url]
Maar dan zonder de punten
En op de plaats van 'Link' zet je dus de link, en op de plaats van 'Tekst' zet je de tekst die je wil dat er verschijnt in je bericht, dus bijvoorbeeld de naam van een liedje in dit geval

Arrie schreef:
Je doet:

[.url=Link]Tekst[./url]
Maar dan zonder de punten
En op de plaats van 'Link' zet je dus de link, en op de plaats van 'Tekst' zet je de tekst die je wil dat er verschijnt in je bericht, dus bijvoorbeeld de naam van een liedje in dit geval

Thx

Het is je zo te zien gelukt

Legan
2-3

2-5

81 wildchild - legends of the dark vs guus meeuwis & vagant - het is een nacht

1-0

musicfriek schreef:
Ja, was mij ook al opgevallen.. En nog wel meer nummers, Knockin' staat er ook weer in en Guus Meeuwis (Het is een Nacht), Golden Eye van Tina Turner. Waren hits in december 95 waardoor ze er dubbel in staan.. (mogen wat mij betreft vervangen worden). Heb thelion een PM gestuurd.

Moest Guus niet vervangen worden?

Ehm nee, besloten dat we die platen laten staan.

Kos
2-0

Snoop Dogg eruit

3-5

82 chrystal waters - 100% pure love vs madonna - take a bow

0-1

Kos
1-1

4-4

Zie ik nou goed dat ik het zelfde stem als Reijersen, Kos en musicfriek en niet als LucM en Tribal Gatering?

Legan
5-4

Mooie comeback van Crystal

83 linda roos & jesica - ademnood vs kellee - my love

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:14 uur

geplaatst: vandaag om 14:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.