Muziek / Muziekgames / Songtitels-link
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2008, 21:14 uur
Ik zat gisteren een oude plaat te beluisteren (om er een dezer dagen een stukje over te plaatsen) en toen kwam bij die plaat het nummer '51st state of America' voorbij. Er zijn meer artiesten met een nummer met zo'n titel, ik weet van New Model Army, en volgens mij heeft The The ook iets met zo'n titel gedaan.
Misschien zit daar een leuk link-spel in? Je geeft artiest+ titel, en tweede artiest + identieke titel. Degene die wil linken, moet dan van die nieuwe artiest een titel geven waar ie tevens een volgende artiest bij geeft die een nummer met dezelfde titel op z'n repetoire heeft.
Ik doe het voor :
Misschien zit daar een leuk link-spel in? Je geeft artiest+ titel, en tweede artiest + identieke titel. Degene die wil linken, moet dan van die nieuwe artiest een titel geven waar ie tevens een volgende artiest bij geeft die een nummer met dezelfde titel op z'n repetoire heeft.
Ik doe het voor :
0
geplaatst: 10 september 2008, 21:14 uur
Test Department - 51st state of America
New Model Army - 51st state of America
New Model Army - 51st state of America
0
geplaatst: 10 september 2008, 21:18 uur
Motörhead - Heroes
Maar ik snap niet echt goed wat je bedoelt?
Maar ik snap niet echt goed wat je bedoelt?

0
geplaatst: 10 september 2008, 21:22 uur
David Bowie - Stay
U2 - Stay
U2 - Stay
Te laat, helaas!!!
Leuk idee, maar wel lastig. Titels als Ashes to Ashes of China Girl worden niet dagelijks gebruikt namelijk.
Ik neem aan dat covers niet mogen? Anders wordt het weer te makkelijk namelijk.
0
geplaatst: 10 september 2008, 21:27 uur
covers liigt niet voor de hand maar dat kunnen we best toestaan. Je kunt natuurlijk sowieso met dezelfde titel verder, dus dan zou je een derde ariest moeten weten die een Under Pressure heeft opgenomen. Zoals gezegd, desnoods een cover.
0
geplaatst: 10 september 2008, 21:40 uur
Nee, je moet er nu een met Flipsyde doen. Of een dreig pm naar mij sturen, dat ik mijn bericht weg moet halen
.
.
0
geplaatst: 10 september 2008, 21:54 uur
Ik wil het nummer wel zelf kennen, maakt het net wat leuker (vind ik). 

0
geplaatst: 10 september 2008, 22:11 uur
Lenny Kravitz - American Woman
Butthole Surfers - American Woman
0
stuart
geplaatst: 10 september 2008, 22:20 uur
The Guess Who - American Woman
The Guess Who - American Woman
* denotes required fields.