Muziek / Muziekgames / Het Kettingalbum
zoeken in:
0
geplaatst: 13 februari 2009, 00:31 uur
0
geplaatst: 13 februari 2009, 01:08 uur
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 februari 2009, 01:11 uur
Dat is juist niet onnozel dix
een link hoeft toch niet alleen een ''hetzelfde'' woord-link te hebben? op deze manier blijft het is leuker vind ik.
een link hoeft toch niet alleen een ''hetzelfde'' woord-link te hebben? op deze manier blijft het is leuker vind ik.
0
geplaatst: 13 februari 2009, 01:19 uur
aan het begin van dit draadje is dit wat Stuart over de bedoeling schreef:
Ik weet niet of er animo voor is, maar dat zien we wel. De werkwijze is hetzelfde als bij de kettingplaat; op één of andere manier moet er een link zijn in de artiest(en)naam of gedeelte ervan of in de albumtitel. Er moet in ieder geval een ALBUM titel genoemd worden.
Ik weet niet of er animo voor is, maar dat zien we wel. De werkwijze is hetzelfde als bij de kettingplaat; op één of andere manier moet er een link zijn in de artiest(en)naam of gedeelte ervan of in de albumtitel. Er moet in ieder geval een ALBUM titel genoemd worden.
en nu ? zoals ik zei : anything goes.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 februari 2009, 01:25 uur
Oh, nog nooit gelezen...maar dit soort links worden wel vaker gegeven, eigenlijk dagelijks, zonder commentaar... + uitbreiden van de bedoeling mag misschien, Stuart?
0
geplaatst: 13 februari 2009, 01:32 uur
je kunt het natuurlijk interpreteren zoals je wilt, maar ik vind 'ook dood' als link wel een beetje mager. dan kan toch alles ?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 februari 2009, 01:38 uur
Uhm...nee.
Dode muzikanten, dat vind ik persoonlijk wel een link.
natuurlijk moeten we het niet gaan hebben over dezelde huidskleur, haar, man/vrouw etc.
maar dit soort linkjes vind ik dus nog kunnen (aangezien het niet mag).
Dode muzikanten, dat vind ik persoonlijk wel een link.
natuurlijk moeten we het niet gaan hebben over dezelde huidskleur, haar, man/vrouw etc.
maar dit soort linkjes vind ik dus nog kunnen (aangezien het niet mag).
0
geplaatst: 13 februari 2009, 13:12 uur
Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.