MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / AC/DC albums KO

zoeken in:
stuart
Daar heb je gelijk in, Luisterburg, maar ik heb gekozen voor een gedeeltelijke plaatsingslijst om in de 1e ronde een battle tussen 2 klassiekers te voorkomen. Het gaat me erom wat 'wij' hier het beste AC/DC studio album vinden. Willen jullie een loting zonder 'gedeeltelijke plaatsing' , PM me dan. Bovendien heeft AC/DC nu eenmaal niet 16 topalbums afgeleverd en wilde ik de KO een beetje rekken om Black Ice nog wat lucht te geven. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken. 2e ronde wordt al beter (I guess)

stuart
6. Stiff Upper Lip - '74 Jailbreak

stuart
0-1

luijsterburg
0-3

stuart
7. Let There Be Rock - Flick Of The Switch

stuart
2-0

luijsterburg
5-0

stuart
8. Black Ice - Dirty Deeds Done Cheap

stuart
2-1

2-2, jammer van Stiff Upper Lip

luijsterburg
2-5

stuart
Bedankt, Luisterburg. Morgen volgt de loting voor de laatste 8. Heeft iemand nog 'wensen' over die loting, meld het dan nog even. Dit zijn de laatste 8:

- '74 Jailbreak
- TNT
- Dirty Deeds Done Cheap
- High Voltage
- Let There be Rock
- Powerage
- Highway To Hell
- Back In Black

stuart
Gezien het aantal users dat hier mee doet , wint het album wat als eerste 5 punten haalt (geen 24 uursregel):

1. TNT - Back In Black
2. Let There Be Rock - '74 Jailbreak
3. Highway To Hell - Dirty Deeds Done Cheap
4. Hig Voltage - Powerage

stuart
1.TNT - Back In Black

sdr
0-1

stuart
0-2

2. Let There Be Rock - '74 Jailbreak

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:30 uur

geplaatst: vandaag om 04:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.