MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Folk en Co. KO

zoeken in:

2-2-0

jkbb
2-2-1

Kon die reacties haast wel dromen..

jkbb schreef:
(maar dat zal ook komen doordat er bijna alleen ouwe lullen meedoen (of nieuwe die op een gegeven moment ergens zijn blijven hangen))

Dank u.

3-2-1

jkbb schreef:

Wat is jouw probleem eigenlijk? Sorry dat we niet zo'n verfijnde smaak als jou hebben zeg. Doe even normaal

Je verpest deze hele KO op deze manier.

Overdrijven is ook een vak. Je mag best wat genuanceerder zijn, friek. Niet gelijk ertegenin gaan. Mijn KO is nog niet verpest, trouwens

3-2-2

Ouwelullenfolk is trouwens heel vaak tof, nieuwehipsterfolk trouwens ook.

Nou Friek heeft eigenlijk wel gelijk vind ik, de persoon in kwestie zit de hele tijd al te zieken in dit topic.

Vind niet dat ik overdrijf. Vind hem erg respectloos overkomen met al zijn negatieve reacties. En heeft niet eens het fatsoen om inhoudelijk te reageren op reacties naar hem toe. Dus ja, ik erger me even groen en geel aan hem.

Enfin, ik ben zwemmen, heb wel betere dingen te doen.

Je hebt toch bij elke knock-outs wel mensen die het niet eens zijn met de stemmen, om daar nou zo veel aandacht aan te besteden.

jkbb schreef:

Zei een verongelijkt kind.
Kunnen we nu verder zonder te mokken?

tondeman
4-2-2

Ruby1966
40. Calexico - The Black Light - Calexico - Garden Ruin - Sufjan Stevens - A Sun Came!

jkbb
41. The Gourds - Bolsa de Agua - Palace Music - Viva Last Blues - Los Lobos - La Pistola Y el Corazon

0-1-0

0-2-0

Ruby1966
1-4-0

Ruby1966
42. Michelle Shocked - Short Sharp Shocked - John Prine - John Prine - Great Lake Swimmers - Bodies and Minds

0-2-0

0-2-1

0-3-1

Tss. Mafkezen.

0-3-2

0-3-3

Gast
geplaatst: vandaag om 22:28 uur

geplaatst: vandaag om 22:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.