Muziek / Muziekgames / Folk en Co. KO
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 18:07 uur
6. Gillian Welch - Revival - Joan Baez - Diamonds and Rust - Johnny Cash - American III: Solitary Man
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 23:48 uur
Alweer een tijdje niet meer meegespeeld met de spelletjes op 't forum, maar nu de dagen korter worden is deze KO een prima reden om weereens in te vallen
Wel meteen een godsonmogelijke keus zeg, wat mij betreft zitten hier zeker twee kanshebbers bij voor de eindoverwinning... Met pijn in het hart:
2-3-3
Wel meteen een godsonmogelijke keus zeg, wat mij betreft zitten hier zeker twee kanshebbers bij voor de eindoverwinning... Met pijn in het hart:2-3-3
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 09:40 uur
7. Palace Brothers - There Is No-One What Will Take Care of You - Simon & Garfunkel - Sounds of Silence - Patty Griffin - Children Running Through
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 12:07 uur
8. Mostly Autumn - Storms over Still Water - Sir Richard Bishop - While My Guitar Violently Bleeds - Andrew Bird's Bowl of Fire - Thrills
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 23:35 uur
Ik ken de nummers niet, dus het zou een beetje raar zijn om hierop te stemmen.
0
jkbb
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:25 uur
Maar doorgaan, hier zal wel geen stem meer vallen:
9. Sufjan Stevens - Michigan - John Martyn - Bless The Weather - Bonnie Prince Billy - Ease Down the Road
1-0-0
9. Sufjan Stevens - Michigan - John Martyn - Bless The Weather - Bonnie Prince Billy - Ease Down the Road
1-0-0
* denotes required fields.