Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hiphop Labels
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 januari 2009, 13:13 uur
4-3, Ik heb Andre 3000 altijd beschouwd als 1 van de beste rappers die op deze wereld rondloopt
0
geplaatst: 12 januari 2009, 13:43 uur
Het is dus eigenlijk gewoon een 4 tegen 4-album-K.O. geworden i.p.v. een echte label-K.O.?
0
geplaatst: 12 januari 2009, 13:48 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het is dus eigenlijk gewoon een 4 tegen 4-album-K.O. geworden i.p.v. een echte label-K.O.?
Komt toch op hetzelfde neer. Een voetbalwedstrijd Nederland - Duitsland is toch ook elf tegen elf ipv Nederland tegen Duitsland?Het is dus eigenlijk gewoon een 4 tegen 4-album-K.O. geworden i.p.v. een echte label-K.O.?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 januari 2009, 13:57 uur
maar op deze manier krijg je wel het winnende label eruit, en niet het winnende album al verwacht ik niet dat het erg verschillend is omdat waarschijnlijk toch Loud, Jive of Columbia wint. MJ, hoe zou jij het hebben gedaan dan?
0
geplaatst: 12 januari 2009, 15:02 uur
Nee Niek, komt niet op hetzelfde neer; dit is de muziekforum en geen voetbalwedstrijd. Je moet een label nu beoordelen op vier albums, slechts een klein deel van een label. Nu is het dus een 4 tegen 4-album-K.O. geworden met albums die hetzelfde label hebben. Een ''echte'' label-K.O. zou gewoon simpel zijn geweest: dat label vs. dat andere label. Ik heb overigens niks tegen de manier van hoe het nu te werk gaat, was slechts een vraag.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 15:21 uur
Ja, en als een label achterstaat, dan wisselen we wel wat platen 

0
geplaatst: 12 januari 2009, 15:21 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nee Niek, komt niet op hetzelfde neer; dit is de muziekforum en geen voetbalwedstrijd. Je moet een label nu beoordelen op vier albums, slechts een klein deel van een label. Nu is het dus een 4 tegen 4-album-K.O. geworden met albums die hetzelfde label hebben. Een ''echte'' label-K.O. zou gewoon simpel zijn geweest: dat label vs. dat andere label. Ik heb overigens niks tegen de manier van hoe het nu te werk gaat, was slechts een vraag.
Bij voetbal is het toch ook een selectie van een vastgesteld aantal spelers ongeacht de grote of kwantiteit van het land? Tis een beetje dom om je standpunt te beargumenteren met 'dit is een muziekforum en geen voetbalwedstrijd'. Ik trek de vergelijking tussen die twee, wetend dat die twee zelf niet hetzelfde zijn. Daarvoor is het een vergelijking. Dingen die hetzelfde zijn vergelijken heeft natuurlijk weinig zin. Bij een WK voetbal is het 11 tegen 11 (18 tegen 18 met wisselspelers) van spelers met dezelfde nationaliteit. En dus niet ruim 16 miljoen Nederlanders tegen 80 miljoen Duitsers. Oftewel; exact hetzelfde als in deze KO aan de hand is.Nee Niek, komt niet op hetzelfde neer; dit is de muziekforum en geen voetbalwedstrijd. Je moet een label nu beoordelen op vier albums, slechts een klein deel van een label. Nu is het dus een 4 tegen 4-album-K.O. geworden met albums die hetzelfde label hebben. Een ''echte'' label-K.O. zou gewoon simpel zijn geweest: dat label vs. dat andere label. Ik heb overigens niks tegen de manier van hoe het nu te werk gaat, was slechts een vraag.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 januari 2009, 15:24 uur
Maar dan moeten we eerst coaches aanstellen
, het wk labels kan beginnen 
0
geplaatst: 12 januari 2009, 15:31 uur
Aaaaight ik kom hier trouwens wel op een idee voor een nieuw topic
.
Maar oke, gaan er nog mensen stemmen of niet?
.Maar oke, gaan er nog mensen stemmen of niet?

0
geplaatst: 12 januari 2009, 16:10 uur
Niek, het enige wat ik wil zeggen is dat je nu je stem baseert op vier albums i.p.v. een geheel label. Je hebt gelijk dat dit een soort van selectie is als bij het voetbal, maar dat was mijn punt helemaal niet.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 16:21 uur
Nja, dan heb ik geen idee wat je punt is. Ik lees slechts een constatering. Enfin, ook niet boeiend.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 16:24 uur
Het is dan eigenlijk ook alleen maar een constatering grotendeels; mijn punt is dat het niet letterlijk een label-K.O. is, that's all. Heb ook gezegd dat ik verder geen problemen heb met de gang van zaken.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 17:26 uur
Dj2Jelle schreef:
Als je er geen probleem me hebt, stem dan ook
Van Interscope ken ik alle vier de albums, maar van La Face heb ik slechts Aquemini gehoord (ook nog eens eenmaal tot nu toe).Als je er geen probleem me hebt, stem dan ook
0
geplaatst: 12 januari 2009, 18:02 uur
2. Duck Down
Black Moon - Total Eclipse (2003)
Buckshot & 9th Wonder - Chemistry (2005)
Sean Price - Jesus Price Supastar (2007)
Sean Price - Monkey Barz (2005)
vs.
Jive
A Tribe Called Quest - Midnight Marauders (1993)
A Tribe Called Quest - People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm (1990)
A Tribe Called Quest - The Low End Theory (1991)
KRS-One - KRS-One (1995)
0-1
Black Moon - Total Eclipse (2003)
Buckshot & 9th Wonder - Chemistry (2005)
Sean Price - Jesus Price Supastar (2007)
Sean Price - Monkey Barz (2005)
vs.
Jive
A Tribe Called Quest - Midnight Marauders (1993)
A Tribe Called Quest - People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm (1990)
A Tribe Called Quest - The Low End Theory (1991)
KRS-One - KRS-One (1995)
0-1
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 januari 2009, 18:39 uur
wat nou als ik van Duck Down maar 1 album ken, mag of kan ik dan ook stemmen?
0
geplaatst: 12 januari 2009, 18:58 uur
Dj2Jelle schreef:
Als je dat ene album beter vindt dan de 4 van het andere label bij elkaar, (of zo slecht dat de andere 3 niet meer uitmaken) kan het.
0-6
0
geplaatst: 12 januari 2009, 19:01 uur
3. Anticon
Deep Puddle Dynamics - The Taste of Rain... Why Kneel (1999)
Jel - Soft Money (2006)
Sage Francis - Personal Journals (2002)
Why? - Alopecia (2008)
vs.
Loud
Mobb Deep - Hell on Earth (1996)
Mobb Deep - The Infamous (1995)
Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx... (1995)
Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) (1993)
, 0-1
Deep Puddle Dynamics - The Taste of Rain... Why Kneel (1999)
Jel - Soft Money (2006)
Sage Francis - Personal Journals (2002)
Why? - Alopecia (2008)
vs.
Loud
Mobb Deep - Hell on Earth (1996)
Mobb Deep - The Infamous (1995)
Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx... (1995)
Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) (1993)
, 0-1* denotes required fields.