MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 4)

zoeken in:

8-6

20. 13th Floor Elevators - The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators (1966) vs. Neil Young - After the Gold Rush (1970)

0-1

0-2 beiden prima

Ruby1966
1-4

21. Bob Dylan - Highway 61 Revisited (1965) vs. Autechre - Incunabula (1993)

1-0

1-1

the viking schreef:
.Synoniem voor 99 % van de hedendaagse bandjes is een zanger met een verschrikkelijke zeikstem,jammer maar waar helaas

Maar je stemt ondertussen wel de hele tijd op Neil Young

3-2 natuurlijk

Ruby1966
5-3

6-2

22. David Bowie - Ziggy Stardust (1972) vs. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971

1-0 wel beiden 5* waard

Ruby1966
2-1

the viking schreef:
Met een betere zanger wel.Dan was misschien ook mijn stem misschien ook wel op Songs: Ohia gevallen .Synoniem voor 99 % van de hedendaagse bandjes is een zanger met een verschrikkelijke zeikstem,jammer maar waar helaas

2-4

4-4 ziggy

5-4 Ziggy!

5-5 sticky!!

Gyzzz schreef:
1-1

(quote)

Maar je stemt ondertussen wel de hele tijd op Neil Young

Ja Gijs eigenlijk kan ik dit zelf ook niet verklaren.De muziek vind ik intrigerend,zijn stem klinkt echter lang niet altijd even zuiver.Toch heb ik hier gevoelsmatig totaal geen moeite mee.Eigenlijk heeft Neil Young gewoon bij mij een status aparte.Zelfde heb ik bij Carl McCoy van Fields Of The Nephilim in een ander genre. Normaal zet ik het op een lopen bij een dergelijke brulstem,hier echter valt alles in elkaar.De onheilspellende donkere muziek gecombineerd met de grafstem van de zanger.Prachtig!

5-6

Gast
geplaatst: vandaag om 05:06 uur

geplaatst: vandaag om 05:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.