MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Wie hoort er niet bij?

zoeken in:
Knap bedacht en goed geraden!

wijsneus
wijsneus schreef:
Okay, dan zal ik een nieuwe verzinnen.

Eens heel wat anders....

Cygnus
Gallow
Paap_Floyd
Postpunker
Shinybeast

5 MuMe - users dus, maar welke hoort er niet bij ?

Zo, dit wordt echt niet makkelijk.....

Op Postpunker na hebben ze allemaal 5* staan voor dit album: http://www.musicmeter.nl/al....

Helaas hebben slechts 3 van de 4 heren hem ook in hun top 10 staan, als dit 4 uit 4 was geweest had ik het zeker geweten, nu blijft het bij een gokje.

wijsneus
Mooie poging, maar helaas niet goed.

wijsneus
Ach joh, de vorige van mij had je in 1 X goed, dus niet getreurd.....

wijsneus
GrafGantz schreef:
Op Postpunker na hebben ze allemaal 5* staan voor dit album: http://www.musicmeter.nl/al....

Helaas hebben slechts 3 van de 4 heren hem ook in hun top 10 staan, als dit 4 uit 4 was geweest had ik het zeker geweten, nu blijft het bij een gokje.

En toch dacht je in de goede richting !

wijsneus
wijsneus schreef:

Cygnus
Gallow
Paap_Floyd
Postpunker
Shinybeast

Zoek het in de top 10's van deze users !

Ok, dan is het een makkie en gaat het om dit album. In de top 10 van allen behalve Postpunker (die hem overigens wel op 4,5* heeft staan).

wijsneus
Jazeker, dat is wat ik bedoel !

wijsneus
En ga je nou een nieuwe maken ?

Maakt het uit als ie makkelijk is, dan houden we de snelheid er tenminste in hier

Sinéad O'Connor
Emmylou Harris
Neil Young
Robbie Robertson
Bob Dylan

Sinéad O'Connor is niet te horen op The Last Waltz van The Band.

Hm, wellicht heb je gelijk maar dat was niet eens wat ik bedoelde

Sinéad, want de rest houdt van de paus.

Daar is mij niets van bekend.

Ik herinnerde mij Bob bij de Paus.
Sinéad deed niks met Pearl Jam?

Sinéad is inmiddels wel een beetje bijgedraaid, volgens mij heeft ze zelfs een religieuze opleiding gevolgd in het Vaticaan.

Correct, die is wat dat betreft als het spreekwoordelijke blad aan de spreekwoordelijke boom.

wijsneus
Ik vermoed dat het met een tribute-album te maken heeft, maar kan de juiste oplossing niet vinden.

Nee, ook dat niet. Denk Canadees

wijsneus
Denken vind ik al moeilijk, laat staan Canadees denken

Maarrrrruuh, Sinead hoort er niet bij, omdat ze niet uit Canada komt of niet in Canada woont ?

Alleen Robbie en Neil zijn de Canadezen uit het rijtje. Ik wacht nog even met een volgende tip, wie weet wordt er later vandaag nog iemand wakker

wijsneus
GrafGantz schreef:
Sinéad O'Connor
Emmylou Harris
Neil Young
Robbie Robertson
Bob Dylan

Het gaat om de produktie van de albums door Daniel Lanois.

Dan hoort Neil Young er niet bij denk ik.

Helemaal correct. Om het wat lastiger te maken had ik er eveneens wat andere kruisverbanden ingestopt: Neil & Emmylou en Robbie & Bob. En qua werelddeel, muziekstijl en generatie leek Sinéad er niet bij te horen maar dat was dus maar schijn

wijsneus
Jee, moet ik weer wat verzinnen dus.

Even geduld a.u.b.; de verbinding wordt tijdelijk verbroken

wijsneus
Nieuwe :

Bullet LaVolta
Calamity Jane
Dharma Burns
Poison Idea
Saliva Tree

Omdat ik dacht dat je die namen ter plekke had verzonnen heb ik even wiki geraadpleegd en het antwoord eigenlijk vrij snel gevonden. Maar aangezien dat m.i. toch wel heel erg onder spieken valt hou ik het nog wel even voor me

wijsneus
Nee nee, geen verzinsels.

Maar dan bedenk ik volgende keer een echt moeilijke, en geef ik ook geen tips meer, zoals bij VU -WL/WH

Nou, kom op met je antwoord, GG !

Ok.

click

Staan ze allemaal behalve de eerste.

En aangezien ik overmorgen op vakantie ga en het morgen ook erg druk heb aan u de eer om er nog eentje te plaatsen

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.