Muziek / Muziekgames / Wie hoort er niet bij?
zoeken in:
0
wijsneus
geplaatst: 5 oktober 2009, 15:49 uur
wijsneus schreef:
Okay, dan zal ik een nieuwe verzinnen.
Okay, dan zal ik een nieuwe verzinnen.
Eens heel wat anders....
Cygnus
Gallow
Paap_Floyd
Postpunker
Shinybeast
5 MuMe - users dus, maar welke hoort er niet bij ?
Zo, dit wordt echt niet makkelijk.....

0
geplaatst: 5 oktober 2009, 16:04 uur
Op Postpunker na hebben ze allemaal 5* staan voor dit album: http://www.musicmeter.nl/al....
Helaas hebben slechts 3 van de 4 heren hem ook in hun top 10 staan, als dit 4 uit 4 was geweest had ik het zeker geweten, nu blijft het bij een gokje.
Helaas hebben slechts 3 van de 4 heren hem ook in hun top 10 staan, als dit 4 uit 4 was geweest had ik het zeker geweten, nu blijft het bij een gokje.
0
wijsneus
geplaatst: 5 oktober 2009, 17:11 uur
Ach joh, de vorige van mij had je in 1 X goed, dus niet getreurd.....
0
wijsneus
geplaatst: 6 oktober 2009, 16:44 uur
GrafGantz schreef:
Op Postpunker na hebben ze allemaal 5* staan voor dit album: http://www.musicmeter.nl/al....
En toch dacht je in de goede richting !
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 10:54 uur
Ok, dan is het een makkie en gaat het om dit album. In de top 10 van allen behalve Postpunker (die hem overigens wel op 4,5* heeft staan).
0
wijsneus
geplaatst: 7 oktober 2009, 10:57 uur
En ga je nou een nieuwe maken ?
Maakt het uit als ie makkelijk is, dan houden we de snelheid er tenminste in hier
Maakt het uit als ie makkelijk is, dan houden we de snelheid er tenminste in hier

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 11:01 uur
Sinéad O'Connor
Emmylou Harris
Neil Young
Robbie Robertson
Bob Dylan
Emmylou Harris
Neil Young
Robbie Robertson
Bob Dylan
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 11:07 uur
Sinéad O'Connor is niet te horen op The Last Waltz van The Band.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 12:31 uur
Hm, wellicht heb je gelijk maar dat was niet eens wat ik bedoelde 

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 17:40 uur
Ik herinnerde mij Bob bij de Paus.
Sinéad deed niks met Pearl Jam?
Sinéad deed niks met Pearl Jam?
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 21:40 uur
Sinéad is inmiddels wel een beetje bijgedraaid, volgens mij heeft ze zelfs een religieuze opleiding gevolgd in het Vaticaan.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 00:03 uur
Correct, die is wat dat betreft als het spreekwoordelijke blad aan de spreekwoordelijke boom.
0
wijsneus
geplaatst: 8 oktober 2009, 09:44 uur
Ik vermoed dat het met een tribute-album te maken heeft, maar kan de juiste oplossing niet vinden.
0
wijsneus
geplaatst: 8 oktober 2009, 10:44 uur
Denken vind ik al moeilijk, laat staan Canadees denken 
Maarrrrruuh, Sinead hoort er niet bij, omdat ze niet uit Canada komt of niet in Canada woont ?

Maarrrrruuh, Sinead hoort er niet bij, omdat ze niet uit Canada komt of niet in Canada woont ?
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 11:06 uur
Alleen Robbie en Neil zijn de Canadezen uit het rijtje. Ik wacht nog even met een volgende tip, wie weet wordt er later vandaag nog iemand wakker 

0
wijsneus
geplaatst: 8 oktober 2009, 11:30 uur
Het gaat om de produktie van de albums door Daniel Lanois.
Dan hoort Neil Young er niet bij denk ik.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 11:43 uur
Helemaal correct. Om het wat lastiger te maken had ik er eveneens wat andere kruisverbanden ingestopt: Neil & Emmylou en Robbie & Bob. En qua werelddeel, muziekstijl en generatie leek Sinéad er niet bij te horen maar dat was dus maar schijn 

0
wijsneus
geplaatst: 8 oktober 2009, 12:17 uur
Jee, moet ik weer wat verzinnen dus.
Even geduld a.u.b.; de verbinding wordt tijdelijk verbroken
Even geduld a.u.b.; de verbinding wordt tijdelijk verbroken

0
wijsneus
geplaatst: 8 oktober 2009, 13:35 uur
Nieuwe :
Bullet LaVolta
Calamity Jane
Dharma Burns
Poison Idea
Saliva Tree
Bullet LaVolta
Calamity Jane
Dharma Burns
Poison Idea
Saliva Tree
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 14:12 uur
Omdat ik dacht dat je die namen ter plekke had verzonnen heb ik even wiki geraadpleegd en het antwoord eigenlijk vrij snel gevonden. Maar aangezien dat m.i. toch wel heel erg onder spieken valt hou ik het nog wel even voor me 

0
wijsneus
geplaatst: 8 oktober 2009, 14:24 uur
Nee nee, geen verzinsels.
Maar dan bedenk ik volgende keer een echt moeilijke, en geef ik ook geen tips meer, zoals bij VU -WL/WH
Nou, kom op met je antwoord, GG !
Maar dan bedenk ik volgende keer een echt moeilijke, en geef ik ook geen tips meer, zoals bij VU -WL/WH

Nou, kom op met je antwoord, GG !
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 14:29 uur
Ok.
click
Staan ze allemaal behalve de eerste.
En aangezien ik overmorgen op vakantie ga en het morgen ook erg druk heb aan u de eer om er nog eentje te plaatsen
click
Staan ze allemaal behalve de eerste.
En aangezien ik overmorgen op vakantie ga en het morgen ook erg druk heb aan u de eer om er nog eentje te plaatsen

* denotes required fields.